Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 963988

Orava LT-632

Orava LT-632

Tento televizor získal certifikaci od poskytovatele České Radiokomunikace a.s. a je tak otestován pro příjem nového DVB-T2 (H.265/HEVC) vysílání v ČR.

Výprodej
Malá LED televize s tenkým profilem, digitálním tunerem DVB-T/T2/C pro příjem pozemního (HEVC/H.265) a kabelového vysíláni. Úhlopříčka displeje 61 cm (24") a rozlišení obrazu HD ready, nahrávání vysílání s funkcí Timeshift, USB multimediální přehrávač, 2 x HDMI, Scart, VGA, koaxiální audio výstup, nízká spotřeba. Celý popis
3 590 Kč
3 590 Kč

Jan K.
7.7.2019
Mohu jen doporučit. Velká možnost napojení na konektory a i ty jenž dražší televize nepodporují. Zakoupil jsem již i druhou pro rodiče a i na jejich straně velká spokojenost.
24.5.2019
Naprostá spokojenost s výrobkem
11.1.2019
Design pěkný, ovládání a nastavení jednoduché. Obraz spíše pro nenáročné, nenadchne ani neurazí. Zvuk nepříliš bohatý, plochý. Na takové to kuchyňské dívání je TV vyhovující. PS: Malý detail: do ovladače dodávány nejsprostší čínské baterie, navíc vybité. Já vím, jsou "zadarmo".
28.12.2016
Zkušenost zatím poměrně krátká. S obrazem jsem celkem spokojen. Slabší zvuk, v některých pasážích reproduktory rezonují (ale nevylučuju, že neumím lépe nastavit eqvalizer apod.). Ale jinak se dá TV celkem dobře užívat. Dojem bohužel kazí několik věcí (ale jak píšu výše, dá se s tím žít) - zklamaný jsem z velikosti spodního info pruhu - z cca 2-2.5m těžko čitelné. A není to problém velikosti 24" - stejné info jsem četl dobře na předchozí 19", protože ten pruh byl podstatně větší v poměru k celé obrazovce. Můj názor je ten, že pokud čtu info, nesleduju film a pruh může být klidně na třetině obrazovky. Dále se mi nedaří i přes velké úsilí seřadit podle svého oblíbené kanály, momentálně jsem přesvědčen, že to nejde (přitom si myslím, že jsem poměrně v nakládání s elektronikou sběhlý). Dále jsem zjistil, že tlačítko pro vrácení na předchozí program nefunguje správně, pravděpodobně to vrací sice na správné číslo kanálu, ale ve skupině všech kanálů (a ne ve skupině oblíbených které mám zapnuty). Změna nastavení délky zobrazení OSD se v reálu nijak neprojevuje. Chystám se napsat výrobci a výše zmíněné nedostatky konzultovat...ale přílišné naděje s nápravou si nedělám. Stále zvažuji, že na základě těch chyb budu reklamovat... Dodatek 4.1.17 - ohledně řazení kanálů si sypu popel na hlavu. Sice trochu kostrbatě, ale jde to. Celé menu mi přijde poměrně neuspořádané... 7/2017 - než komplikovaně reklamovat rezonující repra, tak jsem vyřešil externími usb reproduktory do sluchátkového výstupu a se zvukem jsem nyní spokojen.