Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 13625280

Panasonic TX-43LS500E

Panasonic TX-43LS500E

Smart TV s rozlišením Full HD (1920×1080) o úhlopříčce 108 cm (43"), tuner DVB-T/T2 (HEVC/H.265)/C/S/S2, HDR 10, HLG, vylepšení obrazu HD Colour Engine, OS Android, HbbTV, Wi-Fi, Bluetooth, hlasové vyhledávání, herní režim, LAN, Chromecast. Zvuk Surround Sound, zvukové režimy. Připojení: **2× HDMI (ARC, CEC), 2× USB 2.0, digitální koaxiální výstup, sluchátkový výstup, CI+ slot. Celý popis
7 990 Kč
7 990 Kč

16.8.2022
Mám ho prvý deň, zatiaľ spokojnosť a nesmierna radosť. Vyzerá to, že si znovu pozriem polovicu filmotéky, len aby som sa mohol pokochať nádhernou kvalitou obrazu. Pozorovacie uhly sú tiež výborné. Systém je občas mierne spomalený, ale iba pri používaní DVB-T a aj tu len pri prepínaní kanálov. Pri používaní iných zariadení pripojených cez HDMI je odozva okamžitá. Dlhé zapínanie. V Panasonicu neodolali a TV musí zobraziť animáciu výrobcu TV aj operačného systému. LED dióda nie je zvlášť rušivá, ale zatiaľ máme TV prvý deň, takže zistíme až v noci (v najhoršom prípade prelepím kobercovkou. Samozrejme sa vyskytuje aj bloatware (Netflix, Filmy play a pod. veci, našťastie idú manuálne deaktivovať). Možná nevýhoda môže byť aj trochu osekaný android - TV podporuje iba určitú sadu aplikácií. Napr. našiel som Kodi, ale už som nenašiel prehliadač ani audio prehrávač, čo používam v mobile (android). Dodávaný diaľkový ovládač (obrovský mimochodom) nie je smart ani airmouse, čo však mne nevadí Jednu jedinú zásadnú výhradu mám - príšerné reproduktory. Náš starý 12-ročný TV má lepší zvuk. Našťastie má tento Tv slúchadlový výstup, tzn. nejde o nič, čo by pár relatívne lacných PC reproduktorov nevyriešil. Aj napriek nedostatkom som veľmi spokojný a dúfam, že mi tá radosť a spokojnosť vydrží.
Prekrásny obraz
Nízka spotreba
Príšerné reproduktory