Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 794432

Panasonic VIERA TX-24C300E

Panasonic VIERA TX-24C300E

LED televize Panasonic VIERA s vysokým rozlišením a technologií 200 Hz RMR zpracování obrazu. Integrovaný digitální tuner DVB-T/C, nízká spotřeba A+, vysoký kontrast, 2× HDMI vstup, USB přehrávač, sluchátkový výstup, snadné ovládání. Celý popis
4 690 Kč
4 690 Kč

9.8.2016
Není to tak dlouho, co jsme si televizi pořídili. Prozatím velká spokojenost. Slouží nám na chalupě a nemá chybu. Ráda zde nakupuji.
7.8.2016
zakoupena na chalupu jako druhá televize naprosto dostačující, dobrý obraz i zvuk provoz přes satelit- doporučuji.
Stanislav K.
6.4.2016
Kúpil som dva tieto televízory pred rokom a pol, zatiaľ som s nimi veľmi spokojný! Odporučil by som kúpiť komukoľvek!
4.3.2016
TV spĺňa účel pre ktorý bol zakúpený, ako ďalší prístroj v domácnosti.
4.2.2016
+ kvalitný obraz dobrý zvuk - ale k tomu bolo treba veľa vecí nastaviť kvalitné spracovanie ovládača rýchle reakcie TV na prepínanie funkcii - ovládač je síce kvalitne spracovaný ale kedže je malý je intuitívne veľmi ťažko ovládateľný ma veľmi podivné ovládacie tlačidlo na tv (ak ovládač bude kaput) -multifunkčné veľmi skryté... použiteľné len veľmi núdzovo ale aspoň ho má. komplikovanejšie zoraďovanie staníc.
Pavel B.
29.1.2016
Mall.cz je super obchod.Nemohu nic vytknout.Budu i nadále využívat.Jinak televize OK.Mohu doporučit
Bc. Jaroslav K.
14.1.2016
barvy dobré, hlasitost dostačující a jako druhá nebo třetí TV na doma je akorát (do kuchyně na WC apod.). Katastrofální má dvě věci což bych od firmy Panasonic nečekal - doufám že si tohle přečtou. 1. nenormálně složité nastavování seřazení kanálů tzn., že když chcete mít např. ČT 1 na tlačítku jedna a TV NOVA na tlačítku 2 atd., tak to je horor - přiložený popis nedostačující (ať děláte co děláte TV rozhodně nepracuje dle popsaného manuálu, kdy po učinění přesného popisu napíše, že akce není povolena apod., to je po dvou hodinách na rozkopá.....ní nebo se musím přihlásit jako správce Tv snad to nemá windows :-)). PANASONICu na tento systém ladění nestačí ani VŠ, to jste museli být pořádně zcákaní, když jste tohle programovali, jak to přemýšlíte - lidi chtějí ovladatelné přístroje !!! 2. není schopná dynamicky přepínat obraz dle toho jaké je vysílání tzn., že pokud si nastavíte širokoúhlý režim bude širokoúhlé vše, byť film vůbec širokoúhlý není takže máte disproporční postavy se smrsklými obličeji apod. Naopak když nastavíte 4:3 tak nehorázně roztáhne širokoúhlý film = katastrofa. Ano má možnost nastavení auto, ale to mysleli asi že TV pojede autem nebo co, protože s automatickým rozpoznáním to nemá nic společného. Vyšší modely TV toto umějí samy rozpoznat a podle toho nastaví zobrazovaný režim, tohle je opravdu hnus. Závěr ZNOVA bych ji NEKOUPIL, protože za srovnatelné peníze se dá pořídit např LG 81cm jejíž menu a vůbec ovladatelnost je nesrovnatelná (obraz není nijak vyjímečný). Pokud tuhle TV koupíte např. důchodci, tak si buďte jistý že z ní po několika týdnech má akorát drahé rádio, protože tohle nenaladí :-( a vy budete mít taky co dělat. Ke mě musel dorazit člověk co prodává TV v obchodě a sám se s tím pral hodinu než to všechno ponastavoval.
Lenka S.
19.12.2015
zatial je všetki ok