3D LED televize Panasonic s internetovým prohlížečem a funkcí převodu 2D obsahu do 3D. 300 Hz backlight scanning, integrovaná Wi-Fi, 3× USB, velmi nízká spotřeba, 4× 3D brýle v balení. Celý popis
Ušetříte 8 912 Kč 28 495 Kč
19 583 Kč
Ušetříte 8 912 Kč 28 495 Kč
19 583 Kč

31.10.2012
Dávám 4,5, trpí mírným vertical bandingem viditelným pouze při švenku kamery na jednolitých barevných plochách (zvažuji reklamaci, ale je pravda, že ze začátku to vadilo dost, teď již to člověk vnímá jen, když si uvědomí, že to tam je a např. manželka, nebo známí si toho vůbec nevšimli, dokud jsem je na to neupozornil) a horší zvuk - ale co by člověk chtěl od "placky" - ale na zprávy, sitcomy, sport atd. to stačí a na filmy je domácí kino. Jinak v dané cenové relaci dobrý obraz (2D i 3D) a skvělý kup (18.990,- v akci v polovině září) - koupil bych ji znovu.
30.1.2014
Obraz perfekní, LAN funkce velmi slabé (jediné na co se dá smysluplně koukat je youtube, že bych si v TV pustil napřímo bez PC třeba STREAM by se mě mohlo leda zdát). Jako "monitor" se zvukem ujde. U TV vadí, že nemá pip. Komunikace s obchodem MALL naprosto katastrofální na email odpovídají nesmysly (jako by to psal automat - robot) jediný telefonní kontakt na stránkách je na "zlodějskou" linku 840 xxx xxx, kde vás sice nahrávají, ale absolutně nic nevyřeší a ještě samozřejmě hovor protahují pro maximální zisk (vám dojde "pecka" v podobě telefonního účtu). Jediné co jsem požadoval, abych si mohl dvě různé objednávky na pobočku (první několikrát, ne mou vinou MALL odsunul termín dodání a druhá na cestě) vyzvednout současně. Pro MALL neřešitelný problém. Garantované dodání několikrát odsunou a došlé zboží nemůžou pozdržet víc jak o jeden den. Z těchto logistických důvodu rozhodně nedoporučuji nákup na MALL.CZ.
6.5.2013
som spokojna
30.4.2013