Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1063226

Philips 43PUS6262/12

Philips 43PUS6262/12

Tento televizor získal certifikaci od poskytovatele České Radiokomunikace a.s. a je tak otestován pro příjem nového DVB-T2 (H.265/HEVC) vysílání v ČR.

4K Ultra HD televize s okolním podsvícením Ambilight. Úhlopříčka 108 cm (43"), funkce HDR+, tuner DVB-T/T2(HEVC)/C/S2, Smart TV, Wi-Fi, Miracast, DLNA, HbbTV, www prohlížeč, Netflix, Multiroom, nahrávání vysílání na USB, virtuální prostorový zvuk, USB přehrávač multimediálních souborů, 3× HDMI, optický audio výstup, sluchátkový konektor. Celý popis
10 490 Kč
10 490 Kč

Klaudia M.
15.5.2018
Zatiaľ veľká spokojnosť.
Jan L.
17.3.2018
S obrazem jsem velmi spokojen. Hned po reklamaci Hitachi u Alzy jsem koupil Philips a obrazový rozdíl je propastný. Funkce Ambilight je fajn, jen mód "Sledování zvuku" obsahuje možnosti které lze použít leda při sledování koncertů, jiná možnost mě nenapadá. Využívám "Sledování videa" a "barvy" a hlavně "sledování videa" si nemohu při koncertě vynachválit. Nahrávání na USB mě trochu zklamalo. Jsou totiž 2 možnosti, buď 4 GB flash pro funkci zapauzování sledaného programu nebo 250GB disk pro nahrávání a v tomto případě s nahranými videi nelze dále pracovat. Funkce přehrávání filmů a videí z USB mi funguje dosti nespolehlivě, často hlásí že medium není vloženo. Funce Miracast je skvělá. Lze pouštět videa, filmy i načítat obrázky z telefonu nebo PC, takže není problém pustit si film přes WiFi. Ale musí být svižný, jinak se to trhá. Zpočátku mi to nešlo, ale po druhé nebo třetí aktualizaci softu v TV to fungivat začlo. Popisek programu (docela podstatná věc při přepínání) mi někdy funguje a jindy zas ne.