Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 444203

Philips 46PFL7605H

Philips 46PFL7605H

Pokročilá LCD televize 46PFL7605H s LED podsvícením, Full HD rozlišením a funkcí Ambilight. 100Hz technologie, rychlá odezva, USB vstup pro přehrávání multimédií, možnost připojení TV k domácí síti a přehrávání souborů z PC pomocí ovladače od televizoru. Celý popis
31 999 Kč
31 999 Kč

Tomas P.
24.7.2011
Muj, jiz v poradi 3. televizor Philips (krome teto znacky i Panasonic, Samsung, Sony) a uz pred touto koupi jsem vedel, ze dalsi bude zase jen Philips. Vyborny televizor s, dle meho, nejlepsim obrazem jaky muzete mit. V prodejnach Vam ho asi nedoporuci (nevim z jakeho duvodu) a budou Vas tlacit do nejake asijske konkurence, nicmene ani na prodejne rozdil mezi vyrobci televizoru neni patrny. Ten rozdil poznate az po poveseni tv na stenu a spusteni AMBILIGHT. Tomu se nic nevyrovna. Doporucuji!
21.7.2011
Z mého pohledu jako nenáročného uživatele spokojenost. Barvy, obraz, zvuk, pro mne ok. Připojujeme si notebook přes HDMI kabel a sledování filmů je pak o to větší zážitek, kor s funkcí ambilight, která veškeré dění na obrazovce skvěle dokresluje (chce to mít ale za a kolem televize stěnu, my máme na každém straně asi 30cm stěny a je to málo, světlo z diod se pak nemůže pěkně "rozeběhnout"). Televizi využíváme také jako monitor u NTB, takže žádné přecházení k noťasu a zpět, když si chci něco pustit nebo najít na internetu. I připojení externího harddisku je bez problémů, chce si dát pozor, pokud si pustíte film v původním znění, abyste měli titulky přímo ve filmu a ne zvlášt (přímo soubory .srt), pak to televize nepřekouše. I propojení se satelitem a DVD přehrávačem bez problémů. Televizi máme necelé 2 měsíce a zatím určitě spokojenost, můžu doporučit.
11.7.2011
Velice dobrý televizor, po připojení internetu se dostala televize o úroveň výše. Vše funguje ve velice dobré kvalitě.
4.4.2011
Tato televize má nádherný obraz, povedený design, funkce Ambilight je velice příjemná na oči, nastavení jak komu vyhovuje. Rovněž zvuk snese přísnější měřítko. Ovládání zvláštní, ale je to jen otázka zvyku. S odstupem času mohu říci, že je dobře vymyšleno. NET TV rovněž ok, navíc je možno zadat libovolnou e-mailovou adresu. Co se týká nedostatků, jsou to drobnosti - například mohlo být trochu lépe řešeno časované vypnutí tv, které je ukryto hluboko v menu. Rovněž trochu pracnější bylo počáteční nastavení obrazu. Na výběr je několik možností již přednastavených, ale obraz byl však až extrémně ostrý, takže film vypadal téměř jako inscenace. Každý má však jiný vkus a obraz lze skutečně skvěle upravit. Kladně lze hodnotit pavidelné aktualizace, které jsou zveřejňovány na stránkách Philipsu. Jednoznačně konstatuji - povedený výrobek, dobrá koupě.
20.3.2011
Uvedená TV je v dané kategorii (vyšší střední třída) skutečně špičkovým výrobkem. Má velmi povedený design, což je u značky Philips za poslední roky zvykem. TV vypadá velmi pěkně nejen při instalaci na zeď, ale i ve stojanu na TV skříni (což u mnoho konkurenčních TV v dané třídě nelze říct). Tento aspekt je u této TV velmi důležitý, protože kvůli nejlepšímu využití funkce Ambilight je zapotřebí, aby TV nebyla "přilepena" na stěně, ale byla od ní cca 20 - 25cm. Zmíněná funkce je pak skutečným zážitkem při sledování filmů a nebo ještě lépe při sledování hudebních klipů či hudebních koncertů, které hýří barvami a ty jsou pak promítány na zadní stěnu za TV. Obraz TV je neuvěřitelně ostrý, barvy velmi výrazné, jas dostatečný včetně všech digitálních vychytávek pro dokonalý obraz. A v tomto také bohužel spatřuji trochu "past" pro uživatele. Abyste totiž opravdu vychutnali to, co tato TV opravdu umí, tj. Full HD, musíte mít opravdu kvalitní vstup. V případě produkce filmu přes BD player (ať už Blue-Ray filmy, či DVD po dobrém upscalingu) není co řešit. V případě staršího DVD-playeru bez funkce kvalitního upscalingu (tj. převedení kvality DVD do kvality vzdáleně podobné Full HD), vedeného do TV pouze přes Scart kabel (protože většina starších DVD playerů ani nemá možnost HDMI výstupu), pak už je obraz dosti "rozrastrován" a kvalita filmu je pak výrazně slabší. Na produkci filmů z VHS kazet (byť originálních) pak rovnou zapomeňte, to už je na dnešní dobu opravdu nekoukatelné (na to je možná lepší starší a kvalitnější 100Hz klasická TV - bedna s menší úhlopříčkou). Rovněž pak příjem TV signálu DVB-T je nic moc, DVB-C o trochu lepší, DVB-S bohužel TV neumí. Dálkové ovládání jde velmi dobře do ruky, je dost jednoduché (nejsem příznivcem příliš složitých DO), ale některé funkce opravdu postrádá, musíte kvůli nim jít hluboko do menu TV. To je však velmi dobře provedené a dokonce pod ním neustále probíhá děj filmu, což není úplně standardní. Takže, když to shrnu, při nákupu této TV je třeba zvážit, pro jaký účel bude TV využívána. Pokud jste filmoví "fajnšmekři" (podobně jako já) a budete TV využívat především na produkci domácího kina (ať už Blue-Ray filmy či originální DVD), máte kvalitní vstup, tj. BD player a signál povedete do TV kvalitním HDMI kabelem, pak těžko naleznete v této kategorii TV, která je na stejné funkční úrovni za stejné nebo nižší peníze. Pokud budete TV využívat hlavně na sledování klasického TV programu a nemáte možnost alespoň DVB-C příjmu, nevlastníte ani modernější DVD player s kvalitním upscalingem a HDMI výstupem, pak je možná dobré nákup této TV zvážit.
petr k.
15.2.2011
TV good, výborný obraz, normální zvuk, design taky paráda, externi hdd bez problémů. Ale nepodporuje externí titulky, má problém z některými formáty jak videa, tak i obrázků a zvuků.A ovladač je zbytečně složitý, nastavení klasických prvků zabere spoustu času a trapného proklikávání. Nový firmware nikdo neudělá.
Lukáš N.
4.1.2011
Výborná televize, která mě nadchla kvalitou obrazu, uživatelským rozhraním a funkcí ambilight. Doporučuji.