Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 787607

Philips 48PFT5500/12

Philips 48PFT5500/12

Smart TV Philips s operačním systémem Android, Full HD rozlišením a technologií Pixel Plus HD. Úhlopříčka 121 cm, 200 Hz PMR zpracování obrazu, dvoujádrový procesor, Smart TV funkce, WiFi, Miracast, integrovaný digitální tuner DVB-T2, nahrávání na USB, 4× HDMI, 3× USB, tenký rámeček. Celý popis
12 404 Kč
12 404 Kč

23.3.2017
Televize me vysla na 10 tisic i s postovnym.. byla ta specialni sleva v ramci kodu, ktery napisete jako poukaz pri nakupu ( 1000kc ).. starou 101cm samsung jsem prodal za 3 tisice cili tahle me vysla v celkovem souctu za 7tisic.. je bezproblemova, android system se neseka, krasny obraz - dostacujici full HD.. jako minusy bych napsal stojan, ktery se neda otacet ( u stare televize to slo ) a jeste extra slozite nastaveni televize - obraz, zvuk apod.. az po 3 mesicich jsem doladil obraz tak aby me nebolely oci a televize hrala krasne.. jinak za tu cenu opravdu super, ale bohuzel bych uz do tehle znacky nesel.. jedine samsung, sony, lg nebo panasonic..
Jakub Č.
20.10.2016
Prozatím hodnotím kladně. Jen by menu televize a epg přepínání kanálů mohlo být svižnější. Snad to vyřeší do budoucna nějaký update androidu.
20.10.2016
Zatím vše v pořádku Z N
Renáta B.
18.10.2016
Splnil očekávání
Tomáš B.
8.10.2016
zatim dávám 3 hvězdy. Televizor neje¨de po nejaké době kdy je vypnut zapnout jinak než vytayením ze zásuvky a po měsíci co ho mam se zacíná sa¨ám vypínat. budu to v nejbližšíh dnech řešit se servisem.
Jiří M.
17.9.2016
Dobrá cena. Odpovídající obraz i zvuk. Díky systému Android je ovládání trochu komplikovanější, ale televize pak nabízí možnost ovládání mobilem nebo tabletem místo dálkového ovládání, sledování Netflix (i v HD rozlišení), iVysilání, Prima iPlay, Google music, Google Play filmy, atd. Doporučuji spíše pro technicky zaměřené uživatele. Pro využití jejích schopností je nutné připojení k Internetu. Sledování filmů z Netflixu v HD rozlišení jde dobře i na 8Mbit ADSL přípojce.