Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 787188

Philips 55PFT6510/12

Philips 55PFT6510/12

3D LED televize Philips s operačním systémem Android, dvoustrannou funkcí Ambilight a technologií Perfect Pixel HD. Úhlopříčka 139 cm, 800 Hz PMR zpracování obrazu. Dvoujádrový procesor, Smart TV funkce, WiFi, Miracast, integrovaný digitální tuner DVB-T2 (HEVC/H.265), nahrávání na USB, 4× HDMI, 3× USB, Dálkový ovladač s klávesnicí, tenký rámeček. Celý popis
19 972 Kč
19 972 Kč

Vladimír V.
12.12.2016
Očekával jsem, že android bude výhodou této televize. Opak je ale pravdou. Systém je nestabilní, televize laguje. Android je osekaný a nefunguje na něm zdaleka vše. Poměrně často musím TV resetovat.
19.2.2016
Televize je super, ze začátku byly trochu rozporuplné pocity ale s každou aktualizací mám pocit že je TV lepší a hlavně i rychlejší. Velmi kladně hodnotím on line podporu skrze Facebook, která mi pomohla s několika problémy. záporem je, že v balení nejsou 3D brýle ale dají se sehnat i mimo a celkem levně. Obraz působí velmi dobře, zvuk je tak nějak průměr, pro náročnější to bude chtít nějakou sadu reproduktorů navíc. Ambilight - ani mi to nepříjde, ale je to super, když jej vypnu nebo jdu k někomu kdo jej nemá, připadá mi obraz najednou ochuzený. Android TV je momentálně asi nejslabším článkem TV, jedná se o novinku na kterou bohužel nejsou dostupné běžné aplikace jako v telefonu či tabletu, věřím že postupem času aplikací přibude, internetový prohlížeč je pro bežné účely takřka nepoužitelný, momentálně tedy využívám pouze youtube, musím vyzdvihnout ovladač s qwerty klávesnicí, který neuvěřitelně zrychluje následné vyhledávání apod. Za mě mohu jen doporučit!