Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 2540810

Philips 58PUS8505

Philips 58PUS8505

Televize Smart v úhlopříčce 146 cm (58") s rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160), tuner DVB-T/T2 (HEVC)/C/S2, osvětlení Ambilight, OS Android 9.0, HDR, vylepšení obrazu Engine P5 Perfect Picture, Wi-Fi, Bluetooth, Chromecast, LAN, HbbTV, hlasové vyhledávání, multimediální USB přehrávač, nahrávání na USB, DLNA, přehrávání 360° videa, YouTube, Netflix, Dolby Atmos. Připojení: 4× HDMI (ARC, CEC), 2× USB, optický audio výstup, sluchátkový výstup. Celý popis
12 990 Kč
12 990 Kč

Tomáš L.
19.12.2021
Android je zatím rychlý. Doufám, že za rok nebude nepoužitelný jako u předchozí Philipsky, kterou jsem měl. Obraz je pěkný, ale výhrady určitě mám, předchozí model byl o radu nižší, ale obraz měl v něčem lepší. Tato má zase lepší kontrast a podsvícení. Nevýhoda je, že si nastavím obraz k obrazu svému a u každého zdroje signálu tak musím učinit znovu. Takže TV, HDMI i YouTube mají svůj obrazový profil. To by bylo ok. Problém nastane u Netflixu, který vysílá v HDR nebo Dolby Vision. Tam již nejde nastavit svůj obrazový profil, ale jde pouze přepínat mezi profily od výrobce, určenými pro HDR nebo DV. Což je škoda. Světlé scény jsou super, vysoce kontrastní scény taky super, tmavé scény jsou ale takové lehce zašedlé, popřípadě mění odstín do modra nebo do zelená, ale to většina lidí ani neuvidí. Přitom když si pustím na YouTube kvalitní signál ve 4k, tak tam je černá parádní. To mi moc smysl nedává. Dával jsem to za vinu použitému panelu, ale ten je možná ve finále v pořádku. Poslední věc co mi vadí je dopočet Hz. Televizi kolikrát trvá necelou vteřinu než přijde na to, jaký pohyb má dopočítat a obraz nebo postava se více či méně sekají. Nebo při horším signálu kdy jde kamera do strany tak je obraz plynulý. Ale třeba jednou za 3 vteřiny lehce poposkočí. Já to bohužel vnímám, lidé okolo mě třeba vůbec, nebo jim to ukážu a pak to vidí. Běžný uživatel to asi moc vnímat nebude, já mám na tohle bohužel čich. Přestože jsem tv spíše kritizoval, není špatná 🙃
Za 14k dobrá TV
Ambilight
Zvuk dobrý oproti předchozí Philips
Nemá miracast, přitom jsem myslel že v popisku byl a starší nižší model ho měl
Sekání obrazu, nicméně většina lidí to asi vnímat nebude
Nemožnost vytvořit obrazový profil u HDR signálů.
28.12.2021
V Mall.sk sme si zaplatili službu vynesenie a zapojenie produktu vrátane toho, že starý televízor odnesú. Mladík, ktorý televízor doniesol nemal záujem odniesť náš starý televízor, hoci sme túto službu mali zaplatenú. Takisto to vyzeralo aj so zapojením nového televízora. Takmer nič nevedel urobiť a tvrdil, že on o zapájaní televízorov nič nevie. Sme starí ľudia v pokročilom veku. Predpokladám, že takto sa správajú len k zraniteľným zákazníkom. Sťažnosť som písal do mall.sk bezodkladne po týchto udalostiach. Absolútne žiadna odpoveď zo strany obchodu.
Anna P.
11.10.2021
Televizor bol chybny takze som ho hned vracala spat...... isiel iba zvuk a obraz ziadny 😒
Pavel K.
24.9.2021
Vynikajúci televízor
9.8.2021
S TV jsem spokojen, a to jsem zdaleka neprošel všechny funkce.
Lenka Š.
12.2.2022
Nákup bez problémů, doprava a vymos v pořádku.
Igor L.
28.1.2021
Perfektne
Juraj S.
30.12.2020
+ pekny design, vela funkcii,super ambient light - sklamanie jezvuk,obraz ostry ale posobi umelo,neprirodzene. Porovnavam s 10 plazmou. Skoda ze ta plazma technologia sa nedala dalej vyvijat.
Petr R.
21.12.2020
OK. Pěkný pohled s osvícením
Jana H.
7.12.2020
Super tv, sme veľmi spokojní.
Lukáš H.
28.5.2023
po roku a pol odišiel obraz
Marta L.
6.12.2022
Spoliehal som na overenú značku, no je to velké sklamanie. Horší obraz som na nových televíziách nevidel. Čierna vo filmových scénách nie je čierna a obraz je kockovaný. Ovládač nie je podsvietený, pri zhasnutom osvetlení nie je vidno na tlačidlá, ktoré sú plytké a vôbec sa nestláčajú dobre. Recenziu píšem po roku používania počas weekendov na chalupe, kde to pretrpím. Na denné sledovanie by som ju určite nechcel.
Zlý obraz
Biedny ovládač
17.6.2022