Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 17793708

Philips 65OLED707

Philips 65OLED707

OLED TV s úhlopříčkou 164 cm (65") v rozlišení 4K Ultra HD (3840×2160), tuner DVB-T/T2 (HEVC)/C/S2, třístranný Ambilight, HDR: Dolby Vision, HDR10+ Adaptive, HLG. OS Android, Wi-Fi, LAN, Bluetooth, vestavěný Chromecast, herní režim (FreeSync, kompatibilní s G-Sync, ALLM, VRR), DLNA, HbbTV, nahrávání na USB + funkce Timeshift. Prémiový zvuk Dolby Atmos, DTS Play-Fi, vestavěný subwoofer. Připojení: 4× HDMI 2.1 (eARC, CEC), 3× USB 3.0, optický audio výstup, sluchátkový výstup, CI+ slot. Celý popis
31 990 Kč
31 990 Kč

Filip J.
23.5.2023
Perfektní obraz, který při kvalitním zdroji signálu vytváří až dojem plasticity. Pozemní vysílání TV signálu v HD upscaluje do 4K perfektně i u SD hnusů se drží statečně. Umožňuje pozastavení vysílaného programu na flash disk. Nejlepší TV na hry. Kde začít… Při přepnutí zdroje HDMI do režimu optimální TV deklasuje i spoustu herních monitorů. 120 Hz dává ve 4K s HDR, RGB 4:4:4 při 10/12 bit barvách. Proměnlivá snímková frekvence od 48Hz po 120Hz oficiálně, nicméně obraz se nezačal škubat ani při nižších FPS. VRR/Fresync Premium Pro/G-Sync. Tohle všechno zvládá i s HDR signálem. Výše podporovaných HDR signálů je s jinými značkami TV nesrovnatelná. HLG, HDR, HDR10, HDR10+, HDR10+ Adaptive, Dolby Vision. TV se při spuštění hry automaticky přepne do herního profilu. Hraní her je naprosto plynulé bez nějakých obrazových artefaktů. Když to srovnám s předchozí TV QLED Samsung (která byla mimochodem dražší než tato) je to jako nebe a dudy. Rozdíl v kvalitě a čistotě obrazu je propastný. Žádné přestřely signálu kdy na hranách pohybujících se objektů zůstávaly přepálené obrysy. Input lag perfektní. Dokonalá černá, žádné lepší/horší zóny podsvícení LEDek, prostě dokonalá černá. Při delším podržení tlačítka Menu na ovladači zobrazí parametry aktuálního signálu na HDMI, takže člověk hned vidí aktuální rozlišení, snímkovou frekvenci, HDR signál a další. Profily obrazu Domácí kino, křišťálový obraz, hry a další pokryjí nejběžnější potřeby pro sledování signálu z antény, pro sledování filmů, sportovních pořadů, hraní her aniž by člověk musel něco dál složitě nastavovat, ale pokud se s obrazem chcete vyhrát, tak jen možnosti pro nastavení plynulosti obrazu jsou neuvěřitelné o nastavení barev, úrovně černé, filtrování artefaktů způsobených kompresí a já nevím čeho ještě ani nemluvě. Android TV běží plynule, pohyb v menu je rychlí a proti ostatním OS (Tizen, WebOS) si můžete doinstalovat více aplikací. Aplikace včetně Kodi běží svižně. A pak je tu samozřejmě Ambilight :-)
Dálkový ovladač nemá mikrofón a nemá podsvětlená tlačítka.
Konektory TV jsou skryty za plastovým krytem.
Otvory pro montáž Vesa držáku jsou níž než u běžných TV. Ale to se týká všech OLEDú