Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 5260171

Samsung The Freestyle

Samsung The Freestyle

Přenosný DLP LED projektor Samsung The Freestyle je ideální pro použití doma nebo na cestách. Rozlišení 1920 × 1080, poměr stran 16:9, svítivost 550 ANSI lm, kontrast 300:1, velikost obrazu až 100", podpora HDR10 a HLG, funkce Auto Keystone, Auto Focus, Auto Levelling, Ambient Mode. OS Tizen, Wi-Fi, Bluetooth, webový prohlížeč, hlasový asistent, aplikace, zrcadlení obrazovky, DLNA, propojení se Samsung TV, NFC, Tap View, AirPlay 2, Smart Things – ovládání pomocí aplikace v mobilu. Rozhraní: 1× mikro HDMI port, USB-C port pro nabíjení. Vybaven 360° zvukovým systémem o výkonu 5 W. Celý popis
19 990 Kč
19 990 Kč

5.5.2022
Samsung tímto projektorem vytváří nový segment v oblasti promítání a pojmenoval ho výstižně The Freestyle. Jeho všestrannost je pohlcující, díky automatickému zarovnání a ostření obrazu ho de facto zapnete a můžete promítat na libovolnou stěnu pod libovolným úhlem. Tuto vlastnost ocení především cestovatelé a nebo lidi prezentující poklady klientům ad-hoc. Občas je potřeba ručně donastavit, což je otázka pár vteřin. Projektor si nehraje na kino kvalitu, jeho doménou je variabilita a univerzálnost.
Variabilita v promítání pod různými úhly
Automatické zarovnání a zaostření obrazu je pecka, i když občas je potřeba ručně donastavit
Napájení přes USB-C umožňuje napájet projektor z powerbanky, čili lze pouřít i outdoorově (samo spíš večer/v noci)
Přenosný, lehký a relativně malý
Screen mirroring (MacOs, Win, Android)
Dálkové ovládání
Zabudovaný reproduktor
Disponuje Samsung Smart TV
Automatická aktualizace softwaru
Svítivost by mohla být opravdu lepší
Hodilo by se i druhé USB-C pro přímé propojení s notebookem nebo pro připojení flashky či disku
Projektor není natolik malý aby nepojmul klasické a rozšířenější HDMI namísto Micro HDMI
Součástí balení by mohl být lehký cestovní obal
Dotyková tlačítka jsou na straně čočky a při promítání špatně viditelná, ale dálkový ovladač to řeší
28.4.2022
Projektor mě velice mile překvapil, obraz můžete promítat nejen na stěnu, ale i třeba na strop. Rozlišení Full HD a super barvy, ale je nutné mít šero, přes den ty barvy nejsou tak syté. Propracovaný je systém Auto Focus, který automaticky zaostří během pár sekund a vyrovná obraz. Dobře si poradí i s nerovným povrchem, kdy se obraz opět automaticky sám vyrovná. Projektor má velice jednoduché a intuitivní ovládání. Napojení na wifi proběhlo bez problému. Uvnitř najdete smart systém s různými aplikacemi (Netflix, HBO, Youtube apod) a zvuk je více než dobrý. Dobrý parťák na dovolenou nebo na pracovní cesty.
Automatické zaostření a kalibrace
Zvuk
Lehký a malý
Intuitivní ovládání
Hlasový asistent
za denního světla je svítivost horší
28.4.2022
Projektor od Samsung Freestyle mě velmi mile překvapil. Má velmi vysoké rozlišení a pestré barvy. Maximální možná uhlopříčka projektoru je 100". Také má podporu AirPlay, Tap Wiew a NFC takže projektor propojíte vlastně s každým zařízením. Projektor disponuje velmi kvalitním prostorovým zvukem. Má svůj operační systém Tizen, takže si můžete stáhnou stravovací aplikace a může nahradit třeba i televizi. :) Dle mého názoru mohu projektor doporučit. Někdo kdo rád cestuje nebo přejíždí třeba z domu a víkendy na chalupu a chce mít fajn večer je to zkrátka ideální parťák. Ale najde si i každodenní využití.
Design
Váha
Kompaktní rozměry
Smart funkce
Horší viditelnost na světle
Málo přislušenství
28.4.2022
Super kamarád na služební cesty. Skvěle mi poslouží když jsem na hotelu, kde mají špatnou TV. Sám si kalibruje obraz, umí se připojit k wifi nebo hotspotu, lze nabíjet přes powebanku a má integrovaný slušný reproduktor. Za mě cool zařízení, které si rád přibalím při cestách po Evropě nebo i na chatu.
lehký
má wifi
snatné promítání
slušný reproduktor
smart zařízení
čekal bych lepší svítivost
28.4.2022
The Freestyle projektor od Samsungu splnil mé požadavky a očekávání. Lehký a malý pro snadnou manipulaci. Ostrý obraz a kvalitní hladina zvuku bez šumu. Mnoho možností v nastavení systému pro kalibraci obrazu, nastavení promítacího režimu, automatické vypnutí a úsporný režim. Projektor má i mikrofon, díky kterému je praktický pro online hovory. Má svůj nabíjecí kabel a možnost nabíjení externí baterií, ale bohužel nemá baterii vlastní pro určitou výdrž bez nabíjení. Líbí se mi atraktivní design.
velikost
váha
ostrost obrazu
kvalitní zvuk
nedostatky v kalibraci
bez vlastní baterie
28.4.2022
Kromě vynikajícího prostorového zvuku oceňuji skvělou kalibraci, možnost promítání i na jinak barevné stěny než bílé a výbornou přenosnost. Co na něm však opravdu miluji, je časovač vypnutí (ano je to blbost, ale pro mě velmi potřebná a často využívaná funkce). Na pracovní cesty je tím nejlepším parťákem.
design
velikost
tichý
výborný obraz
skvělý zvuk
skladný
svítivost přes den by mohla být vyšší
28.4.2022
Samsung The FreeStyle mě technicky velmi překvapil. Automatické nastavení obrazu je naprosto geniální. V případě, že vám kalibraci ruší nějaký neodstranitelný předmět, můžete si jej samozřejmě nastavit manuálně. Velmi mě i překvapila kvalita prostorového zvuku. Toto samsung opravdu umí.
prostorový zvuk
kvalitní obraz na velikost zařízení
lehký
automatické nastavení obrazu
jednoduché ovládání
intezita obrazu za světla
28.4.2022
Projektor Samsung The FreeStyle mohu doporučit všem kdo hodně cestuje, nebo jezdí na obchodní jednání a chce být vždy připraven pro prezentaci. Projektor je malý, lehký a přenosný. Zvuk je také parádní + kalibrace obrazu za jakýchkoliv podmínek. Menu je velice přehledné a jednoduché a jsou k dispozici streamovací aplikace plus mnohem dalších aplikací ke stažení. Doporučuji všem.
malá velikost
malá váha
ostrost obrazu