Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 773462

Sony BRAVIA KDL-40W705C

Sony BRAVIA KDL-40W705C

Smart TV Sony BRAVIA s detailním Full HD rozlišením a Motionflow XR 200 Hz zpracování obrazu. Bezdrátové připojení Wi-Fi + www prohlížeč(Opera). Digitální tuner DVB-T/T2/C/S2, USB HDD nahrávání, MHL, USB/Home Network přehrávač, zrcadlení obrazovky, HbbTV. Celý popis
10 990 Kč
10 990 Kč

27.4.2016
Byl to dárek.tak nevím...
Drahomíra H.
25.4.2016
Naprostá spokojenost.
16.9.2017
Bohužel,nelze nahrávat jiný program,než ten,na který se zrovna dívám.Má jen 1 tuner.Pak se někdy samočinně vypne a zase zapne.Už byl v opravě.
12.6.2016
SUPER
6.6.2016
Splňuje to, co jsem očekával...
21.5.2016
Maximálna spokojnosť, skvelý obraz, v tejto triede s príslušnými funkciami naozaj nemá chybu.
17.5.2016
HDMI keby sa zapájalo za zadu a nie zospodu, tak musím celi televízor nakloniť až ho skoro na stôl položiť aby som mohol zapojiť HDMička, keď mam zapnutú TV stanicu ktorá nevysiela v HD kvalite tak obraz je nekvalitnešjši, FULL HD nedokáže zobraziť kvalitný obraz menej ako v HD kvalite, ale v vysielanie v HD kvalite je super obraz. keby sa fotky do TV vzdelali ľahšie, na mobile musím mať zapnutí internet nasnimať QR kód. Keby sa dali fotky odoslať do TV bez bluethot alebo wifi bez možnosti nasmimanie QR kodu len by som na mobile klikol na kolónku poslať do TV a fotká poslala by sa, a len by som v mobile listoval vo fotkách a posúvali by sa tiež priamo na TV
Gabriel S.
10.5.2016
Zatiaľ výborný tovar , všetko hrá ak oto má , vstupy ako aj výstupy. sú fajn wifi pekne funguje a aj ostatné veci .
10.5.2016
O.K
Jan G.
22.4.2016
+ akční cena v dobrém poměru k užitným vlastnostem přijímače, + solidní HW a SW výbava přijímače, + vítané jsou tunery T/T2 - C - S/S2, + výhodné je nahrávání na externí HDD disk ( ne všechny konkurenční TV v této cenové kategorii toto nahrávání umožňují ) , vítaná je spolupráce s tabletem a chytrým telefonem a internetem, jak při připojení prostřednictvím LAN nebo WIFI +spolehlivé přehrávání záznamů z externích videopřehrávačů , videokamer a digitálních fotoaparátů, - poněkud složitější ovládání a ladění pro méně zkušené uživatele, kteří přecházejí ze staších typů přijímačů jiných značek než Sony. Méně zkušení uživatelé budou pravděpodobně potřebovat při nastavení a ladění přijímače, zejména u satelitního ladění, pomoc servisního technika, - návod v elektronické podobě neobsahuje všechny informace k naladění a nastavení přijímače ( pravděpodobně je nutno počítat s pomocí servisního technika ), - absence rozhraní pro čtení SD karet, spolehlivě ale spolupracuje USB rozhraní s externí čtečkou karet, - ne příliš vhodné je umístění HDMI rozhraní a anténních vstupů
Robert Č.
13.4.2016
Koupeno pro kolegu. Po instalaci, spokojenost .