Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 29767343

TCL 43C645 + elektrická koloběžka ZDARMA!

OKAMŽITÁ SLEVA 20 % : slevu získáte zadáním kódu SBTVTCL20 v košíku (platí do 12. 05. 2024 nebo do vyprodání zásob).

Záruka 5 let: prodloužení záruky registrujte ZDE.
Dárek SledovaniTV na 6 měsíců na 4 zařízeních. Postup registrace ZDE.
QLED TV s rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160) o úhlopříčce 108 cm (43"), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, Skylink FastScan, vysoký dynamický rozsah Dolby Vision, HDR10/10+, HLG. OS Google TV, Wi-Fi 5, Bluetooth, DLNA, vestavěný Chromecast, HbbTV 2.0, integrovaný Google Assistant, herní TV, multimediální USB přehrávač. Prostorový zvuk Dolby Atmos. Rozhraní: 3× HDMI 2.1 (eARC, CEC), 1× USB 3.0, LAN port, sluchátkový výstup, optický audio výstup, CI+ slot.
Celý popis
Zdarma Dárek v hodnotě 4 990 Kč
Windgoo M1 e-scooter dětský, černá
gift
10 490 Kč
10 490 Kč
Doprava zdarma

13.5.2024 na vaší adrese

Frantiček K.
2.11.2023
Bez problémov veľmi spokojný
22.9.2023
Televizor zatím běží v pohodě
Cena/výkon
Lukáš Č.
26.5.2023
TV dodána následující den, ale bohužel bez bonusových sluchatek co měli být součástí.
Úžasné barvy, ale musite si pohrat s nastavenim
Zvuk dobrý, se soundbarem určo zážitek
Rychlá instalace
Opravdu hrozný manuál, může byt obsáhlý
Konektory pro připojení hodně schované za TV ( montáž na zeď)
Krátké šrouby pro montáž držáků na zeď
Upevnění držáků ve spodní části (polovině) TV, počítat že bude o trochu výše
13.8.2023
Po koupi PS5 jsme potřebovali upgradovat naši televizi na nový model a povedlo se. 360° prostorový zvuk oceníte v každé situaci a ten obraz… Ultra HD 4K už dávno není jen luxusem pro vyvolené. Hraní to opravdu dá úplně jiný rozměr, ale užijete si ho i při běžném sledování sportu či filmů. TCL „se kamarádí“ snad se vším… od PS4, PS5, VR Meta Quest, ale bez problémů si k ní připojíte i váš počítač, tablet či telefon. Navíc je velmi intuitivní, návod k použití jsme ještě nepotřebovali, veškeré nastavování je otázkou pár minut… v případě PS a VR pouze vteřin. V samotné televizi je už nainstalovaná řada aplikací od Netflixu, Amazon Prime přes YouTube, Google TV po HBO a hromadu dalších, ale hlavně je zde Google Store, takže si pohodlně stáhnete vše, co potřebujete. S naším původním přístrojem se to opravdu nedá srovnat. I v defaultním nastavení naprosto luxusní barvy, které si hračičkové mohou ještě vyladit. Koupě TCL byl skvělý počin a za ty peníze si ji nemohu vynachválit.
Nádherné jasné barvy
Super prostorový zvuk
Naprosto jednoduchá instalace a párování
Skvěle sviští s PS5 i VR Meta Quest
úhlopříčka 43" už dnes ne každému stačí
13.8.2023
Ak hľadáte viac ako len obyčajnú telku, odporúčam TCL vašej pozornosti. Ako televízor je absolútne skvelý, ale zároveň sa dá ľahko spárovať so všetkým možným od počítača, cez telefón, tablet, PlayStation, až po virtuálnu realitu. A tie farby! Nebudem vás unavovať technickými detailmi, ktoré si môžete ľahko vyhľadať v popise produktu, ale z čisto používateľského hľadiska je to za tie peniaze skvelé zariadenie. Ovládanie nemôže byť jednoduchšie, návod sme nepotrebovali absolútne na nič, všetko je veľmi jednoduché spárovať, nastaviť, pochopiť. Pripojenie PS5 a VR Meta Quest bolo otázkou asi 5 sekúnd a je to úplne iný zážitok. Ultra HD 4K oceníte nielen pri hraní hier, ale aj pri bežnom sledovaní filmov alebo športových prenosov. Ak sa radi hráte s nastaveniami, môžete si všetko vyladiť do najmenšieho detailu, vyhodnotili sme, že aj to základné (s čiastočnými zmenami pre PS5 a VR) je viac než dostatočné. K tomu ako bonus priestorový zvuk, ktorý prekonal naše očakávania, ovládanie hlasom je už len bonusom.
Nádherné jasné farby
Super priestorový zvuk
Absolútne jednoduchá inštalácia a párovanie
Skvele funguje s PS5 a VR Meta Quest
uhlopriečka 43" už dnes nie každému stačí
13.8.2023
Televize je perfektní pro ty, kteří preferuji nadčasový desing a zároveň si chtějí užít maximální obraz, protože televize dokonale zapadne do kazdé domacnosti a taky si užijete obraz a to díky tenkému rámečku, který televize má a to rozhodně oceníte při sledování filmu či přímého přenosu. Kvalita obrazu a barvy jsou naprosto dokonale jak pres den, tak i v noci, takže si užijete dokonalý zážitek a bude Vám připadat jako že jste přímo v dění. Zvuk je čistý a lze navolit velkou hlasitost, kdy vaší televizi uslyší celý dům. Rozhodně oceníte u televize velké množství funkci, které si naprosto užijete a nebudete chtít jít ani ven. Já osobně oceňuji ovladač s mikrofonem pro hlasové ovládání, ale třeba i velké množství aplikaci jako je Netflix, Youtibe, HBO nebo Prime. Musím říct, že televize nabízí hodně muziky za málo peněz a rozhodně i náročnější si tady přijdou na své.
Zvuk
Kvalita obrazu
Hlasové ovládání
13.8.2023
Televízor je perfektný pre tých, ktorí uprednostňujú nadčasový dizajn, ktorý televízor má a vďaka tomu sa hodí do každej domácnosti. Vďaka tenkému rámčeku si môžete vychutnať maximálny obraz a to rozhodne oceníte pri sledovaní filmov alebo živého vysielania. Kvalita obrazu a farby sú úplne dokonalé ako cez deň, tak aj v noci, takže si užijete dokonalý zážitok a budete mať pocit, že ste priamo v dianí. Televízor má veľké množstvo funkcií, ktoré si absolútne užijete. Ja osobne oceňujem ovládač s mikrofónom na hlasové ovládanie, ale tiež aj veľké množstvo aplikácií ako Netflix, Youtibe, HBO alebo Prime.
Zvuk
Kvalita obrazu
Hlasové ovládanie
11.8.2023
TV má minimalistický dizajn s na svoju cenovku tenkými rámčekmi. Ak sa rozhodnete TV umiestniť na VESA držiak z pôvodnej TV, bude pravdepodobne o niečo vyššie, vďaka šróbom umiestneným v spodnej časti. Medzi negatíva patrí dlhé spúšťanie a veľmi pomaly a sekavý chod prostredia vo výrobných nastaveniach. Čo oceňujem je automatické spustenie Dolby Atmos a Vision, pokiaľ ho daný film podporuje. QLED panel má naozaj živé farby so sýtou čiernou, bohužiaľ cez deň sa nevítaným odleskom nevyhnete. Ako výhodu u Google TV vidím intuitívne rozhranie, ktoré je podobné tomu telefónnemu s obrovským množstvom aplikácií.
QLED panel
Živé farby
Dobrý dynamický rozsah
Dobrý zvuk
Veľký výber aplikácií
Veľmi dlhé spustenie TV
Pomalé a sekavé prostredie
Pády aplikácií
11.8.2023
Televize TCL má za dané peníze velice vydařený QLED panel s dobrou hloubkou ostrosti, živými barvami a dobré podání černé barvy. Pokud daný film podporuje Dolby Atmos nebo Vision, televize automaticky upraví obraz a ze zvuku máte pocit, jako byste skoro byli v kině. Díky systému Google TV máte možnost si stáhnout obrovské množství aplikací, ale systém sám o sobě moc svižný není a načítání aplikací dlouho trvá. Spouštění televize je bez stand-by režimu též velice zdlouhavé.
QLED panel
Živé barvy
Dobrý dynamický rozsah
Dobrý zvuk
Velký výběr aplikací
Velice dlouhé spouštění TV
Pomalé a sekavé prostředí
Pády aplikací
9.8.2023
Chytrou TV mam moznost uzivat poprve a potvrzuji spokojenost. Zejmena kvalita obrazu, jednoduchost ovladani a velke mnozstvi appek. Jedine bych vytkla intenzivne svitici kontrolni svetylko po vypnuti tv, uprednostnila bych tlumene svetlo. TV rada doporucim i znacku TCL s kterou mam prvni zkusenost.
Obraz
Funkcnost
Jednoduchost ovladani
Po vypnuti sviti intenzivne kontrolni svetylko
9.8.2023
Som príjemne prekvapená kvalitou a funkčnosťou TV. Prvýkrát som užívateľom inteligentnej tv a som spokojná s príjemným ovládaním, obrazom a solídnym rozlíšením. Jediným mínusom je kontrolné svetielko, ktoré svieti intenzívne po vypnutí tv. Bohužiaľsom ešte nevyskúšala ovládanie hlasom.
Obraz
Funkčnosť
Jednoduchosť ovládania
Po vypnutí svieti intenzívne kontrolné svetielko
3.8.2023
Televizor TCL jsem pořídil na Datart.cz -doručení proběhlo bez chyby. Po rozbalení mě televizor překvapil krásným vzhledem, svojí malou šířkou a malými rámečky okolo obvodu obrazovky. Umístění jsem zvolil na zeď. Toproběhlo také bez problémů, jen jsem musel dokoupit delší šrouby pro připojení k držáku( ty dodané byly krátké) . Nastavení obrazu proběhlo v pořádku ( jen si myslím, že pro někoho může bý nastavení poněkud složitější). Obraz je krásně ostrý a barvy po nastavení krásně přirozené. Výhodou je i možnost použiťí přednastavených stylů obrazu. Za mě velká spokojenost!
Vzhled
Hlasové ovládání
Přehledné menu
Pro měkoho možná obtížnější nastavení
3.8.2023
Televízor som objednal na Datart.cz -doručenie prebehlo be komplikácií. Pri rozbalení ma televízor prekvapil krásnym vzhľadom a malými rámčekmi okolo obrazovky. Nastavenie televízora prebehlo v poriadku ( aj keď si myslím, že pre niektorých ľudí môže byť nastavenie trochu zložitejšie). Obraz je krásny a ostrý, výhodou je aj možnosť použitia prednastavených štýlov obrazu. Za mňa veľká spokojnosť, super výrobok!
Vzhľad
Hlasové ovládanie
Prehľadné menu