Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1367959

TOSHIBA 24W3864DG

TOSHIBA 24W3864DG

Tento televizor získal certifikaci od poskytovatele České Radiokomunikace a.s. a je tak otestován pro příjem nového DVB-T2 (H.265/HEVC) vysílání v ČR.

Smart TV v úhlopříčce 61 cm (24") s rozlišením HD Ready (1366×768), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, automatické ladění FastScan, Wi-Fi, Bluetooth, LAN, DLNA, HbbTV, webový prohlížeč, YouTube, Netflix, zrcadlení obrazu Miracast, multimediální USB přehrávač, Timeshift, záznam vysílání na USB, Dolby Audio, DTS HD. Připojení: 2× HDMI (ARC, CEC), 1× USB, VGA, kompozitní vstup, koaxiální audio výstup, sluchátkový výstup. Celý popis
4 790 Kč
4 790 Kč

Ivo K.
13.4.2020
Se zakoupeným produktem jsme plně spokojeni, předčil naše očekávání. Vynikající zvuk i obraz, designově velmi pěkný. Vřele všem doporučujeme. Velmi nám vyhovuje velikost ovladače.
PETR B.
21.3.2020
S TV jsem za necelý měsíc používání zatím naprosto spokojen,krásný obraz,dobrý zvuk+ovládání.Jen ten ovladač mohl být kratší.
Sváda J.
29.2.2020
Kdo chce malou bílou televizi s internetem do kuchyně je to,asi to nejlepší co se dá sehnat.
Ladislav D.
18.8.2019
Musel jsem vyměnit plně funkční Samsung s DVB-T za novou TV s příjmem DVB-T2. Z poměrně úzké nabídky jsem snad vybral dobře TV TOSHIBA 24W3864DG. Samsung již televizory s menší uhlopříčkou pod 32" snad už ani nevyrábí. Do kuchyně jsem chtěl TV kolem 24" v bílé barvě , takže se nedalo moc vybírat. Tato TV nabízela nejbohatší výbavu za dobrou cenu v energetické třídě A+ . Když dorazila, docela mě překvapila. Není špatná! Designe je příjemný až na tloušťku. Mohla být tenčí. Můj původní Samsung měl tloušťku méně než poloviční. Mám ji na zdi a z boku je to docela tlouštík. Je to Smart TV s bohatou výbavou. Obrazovka dává příjemný obraz i ve slunečných dnech. Obraz i zvuk je možné v bohatém nastavení měnit. Zvuk je oproti Samsung podstatně lepší, už nepožívám přídavné reproduktory. Výbava je opravdu bohatá včetně internetu. Spotřeba elektřiny je oproti původní TV méně než poloviční. Co je mi záhadou, že se mi po 2 až 3 dnech po naladění kanálů některé ztratily. Musel jsem znovu nastavit vyhledávání a vše znovu nastavit. Teď je zatím 14 dnů klid, tak uvidíme. Doporučuji stáhnout podrobnou Uživatelskou příručku z internetu. Docela se zlobím na Mall.cz , že u popisu výrobku není na webové stránce i link k jejímu stažení. Je to povinností obchodníka. V balení je jen jakýsi startovní "velmi ale velmi stručný návod". TV TOSHIBA 24W3864DG doporučuji, i když je na to ještě brzy ( původní Samsung bez jediné závady šlape dodnes přestože je to model z roku 2011) . Výbava i vzhled za ty peníze stojí. Tato TV nikoho neurazí, spíš bych řekl mile překvapí.