Philips Avent SCD610/00

Philips Avent SCD610/00

Digitální elektronická chůvička Avent SCD610/00 s přenosem obrazu a zvuku bez přeslechů. Nabízí čistý přenos bez rušení s dosahem až 150m. Snadné sledování díky obrazu o velkém rozlišení (velikost displeje 61 mm). Vybavena automatickou aktivací obrazovky v případě detekce zvuku v dětském pokoji. Celý popis
5 599 Kč
5 599 Kč

Alexandra W.
22.9.2014
Chůvičku používáme už půl roku. Zpočátku mi trochu vadilo, že abych do záběru dostala celou postel (postýlku), musím ji umístit poměrně daleko. Uvítala bych širší úhel záběru. Ale zvykli jsme si na to a vlastně to už ani jako zásadní nevýhodu nevnímáme. Noční vidění zapíná samo dle světla v místnosti, takže se někdy stane, že je chůvička např. 15 minut ještě v denním módu, ale už není na displeji nic moc vidět. Jakmile se přepne do nočního módu, je vše zase ok. Bylo by fajn mít možnost ručně zapnout denní nebo noční snímání, ale také to není nic zásadního. Dosah chůvičky nám vyhovuje - v bytě úplně v pohodě, v RD také (i mezi patry je signál v pohodě, pokud jsou místnosti nad sebou, nebo ještě vedle sebe). Velkou výhodou je možnost zakoupit další kamery.. budeme dokupovat, protože čekáme druhé miminko a každé bude v jiné místnosti. Zároveň postačí jeden přijímač. Někteří lidé vnímají jako nevýhodu, že nemohu na dítě mluvit (nemá obousměrný chod), ale já jsem to nevyužívala ani u minulé chůvičky, kde ta možnost byla. Celkově hodnotím jako velmi dobrou chůvičku, navíc s elegantním a moderním designem.
5.9.2014
Nedoporučuji ve větším bytě - problémy se signálem !!!! My měli přijímač cca 40 metrů od vysílače - z dětského pokojíčku přes kuchyň do obýváku. a pořád signál vypadával, vysílačka blikala červeně - byla jsem ve stresu, že malou neuslyším !!! Nejhorší to bylo v koupelně, tam se nechytla vůbec !!! Pořídila jsem si lacinější vysílačky Motorola - a spokojenost - fungují všude :-)
9.6.2014
Celkom OK, ale upevnenie kamery by sa mohlo urobit inak, napr. upevnit o bok postielky, aby sa nemuselo vrtat do steny a tak. A dosah nie je uplne v poriadku, lebo niekde nam nechyta signal...
4.6.2014
S výrobkem jsme spokojeni. Uvedení do provozu a ovládání je velmi jednoduché. Kvalita obrazu je dostačující. Kamera by mohla mít širší záběr, ale počítali jsme předem že budeme dokupovat druhou kameru, protože potřebujeme pokrýt celý pokojíček. Když se stmívá, tak se stává, že je prodleva, než zapne infra kamera a chvíli nemáme obraz, ale popravdě jsem ještě nestudovala podrobně návod, zda se to dá vyřešit. Celkově bych výrobek doporučila. Zvlášť za cenu, za kterou se prodává.
7.8.2013
Vyrobok mozem len odporucit i ked jeho vyssia cena moze odradit. Rozhodoval som sa pren dlhsi cas ale urcite je vhodnejsie kedykolvek mat moznost vidiet dieta nielen pocut. Co sa tyka vyhotovenia je celkom mile a ovladanie je jednoduche.napriek malemu reproduktoru pri monitore zvuk je viac ako postacujuci. Obraz je celkom dobry ci uz v nocnom alebo dennom mode.zatial sme ho iba testovali a zapinal sa ako mal.mozem len odporucit
Pavel S.
10.6.2013
naprosto nejlepší..doporučuji všem.
12.5.2013
konečně klid na duši :-)
9.1.2013
Pořídili jsme chůvičku do školky a funguje bezvadně
24.10.2012
skvělá věc i se u ní hodně pobavíme, když sledujeme malou jak o samotě blbne. Jednu hvězdičku dolu za slabou výdrž baterky (nevidrží celou noc, max 7hodin)
Bernard N.
26.6.2012
Perfektní pomocník do vícepatrového rodinného domu. Kamerku máme na zdi nad postýlkou. Dá se ručně nasměrovat přímo na mimíska. Obrazovku si beru na krku, pokud se pohybuji v dolním patře domu nebo jdu vařit,abych měla jistotu, že je malej v pořádku a viděla proč pláče nebo slyšela případný alarm detektoru dechu. Obrazovka se dá i postavit- využívám, když vařím. Kameru později využijeme, když malý začne vylézat z postýlky nebo až bude v přízemí domu ve svém pokojíčku, abychom měli jistotu, že je v pořádku. Jediné mínus je, že slibované ukolébavky tato kamerka nemá, jde o funkci staršího modelu, ke kterému ovšem nejde připojit více kamer.