Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 574935

PocketBook 515 Mini Bílý WiFi

PocketBook 515 Mini Bílý WiFi

Miniaturní čtečka PocketBook Mini nabízí pro čtení 5" displej, který využívá oblíbenou technologii elektronického papíru. Ta je šetrná pro oči a působí podobným dojmem, jako skutečný papír. Odebírá také z vestavěné baterie energii pouze ve chvíli, kdy uživatel otáčí stránku a díky tomu poskytuje na jedno nabití až měsíc intenzivního čtení. Kontrast displeje E-Ink dovoluje číst i za přímého slunečního svitu. Celý popis
1 590 Kč
1 590 Kč

18.2.2015
Skvělá čtečka - koupě, které rozhodně nelituju. Malá, kompaktní a opravdu do kapsy. Splňuje vše, co jsem očekávala - malá, lehká, hezká. Naprosto ideální do kabelky a na cestování. Pracuje rychle, po zanutí je připravena k použití během pár vteřin. Což např. nejnovější čtečce od eReading s androidem trvá nesrovnatelně dlouho. O palec menší displej rozhodně neomezuje při čtení. Přečetla jsem už víc než 30 knih vč. těch v PDF a naprosto bez problémů. Předtím jsem četla knihy na iPhone 5 a taky se to dalo. Dlouhá výdrž baterie. I když mám verzi s wifi, použila jsem ji pouze jednou k aktualizaci firmaware. Jinak wifi nepotřebuji. Je to čtečka, tak ji používám na čtení knih. Na brouzdání po internetu používám jiná zařízení. Vlastním také nejnovější čtečku eReading 4 Touch Light s androidem a dotykovým displejem a PocketBook mini jednoznačně vyhrál. Za sebe mohu jen a jen doporučit.
29.8.2014
Přístroj dokonale splnil očekávání. Jednoduchá obsluha, intuitivní ovládání, podpora mnoha formátů. Příjemný do ruky, snadno se vejde i do kabelky a ta pak neváží metrák, dobrá čitelnost, ani při delším používání nebolí oči. Pravda, zatím se mi nepodařilo připojit se přes wi-fi, ale vzhledem k tomu, že přístroj lze připojit k počítači, nevadí. Jediné, co mi chybí, je signalizace vybíjení baterie: když zbývá 1 dílek, nelze odhadnout, jak dlouho ještě vydrží, a vypíná bez varování; když se nabíjí, nedá prakticky nijak najevo, že je nabito (např. hlášení na displeji), je třeba zkontrolovat ikonku baterie. Výrobek i přes tento malý nedostatek vřele doporučuji, dá se s tím žít :-) Asi po roce se čtečka začala zasekávat, ale v reklamačním řízení byla vyměněna základní deska a přehrán software, od té doby opět funguje bezvadně
Radek Ř.
28.8.2014
Kompaktní rozměry, podpora mnoha formátů, jsem spokojený. Nedávno jsem tento model kupoval znovu, první kus jsem si poškodil a vůbec jsem neváhal s výběrem modelu