Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 743829004

Beats by Dr. Dre Solo2 Wireless, modrá (MHNM2ZM/A)

Bezdrátová sluchátka Beats by Dr. Dre Solo2 Wireless přináší technologii Bluetooth pro pohodlný poslech hudby bez kabelu. Širší rozsah zvuku a větší čirost pro věrnější zvuk, flexibilní hlavový most se snadným skládáním, ergonomicky tvarované mušle, aerodynamická estetika s plynulými křivkami, barevně sladěný kabel RemoteTalk™ s mikrofonem a ovladačem, dobíjecí baterie s výdrží až 12 h. Celý popis
6 299 Kč
6 299 Kč

23.2.2017
Nedám na ně dopustit. Používám skoro každý den. Na hlavě dobře sedí a nebolí mě uši. Používám k iPodu na hudbu i audio knihy. Zvuk je skvělý. Tlumí hluk z okolí, ale když dám hudbu hodně nahlas, tak okolí to slyší. Baterie vydrží dlouho.
4.10.2016
Spokojenost se zvukem, výdrží, pohodlím při užívání, skládací konstrukcí. Signál je bez výpadků. Možnost poslechu s kabelem, pokud by došla baterie, je vítaná pojistka ...i když jsem ji ještě nevyužil. Dobře, že součástí balení je i neoprenové pouzdro.
30.6.2016
Vyborny zvuk Cena je vyssia, ale akceptovatelna vzhladom na to co kupujete.
25.4.2016
Sluchátka jsou naprosto skvělé, co se designu týče, nemají chybu! Zvuk je vyvážený, krásně izoluje zvuk zvenčí a hezky padne na uších. Basy jsou skvělé, ale co se týče výšek, které mnohdy nejsou zase tak výrazné, tyto sluchátka neumí tak perfektně vystihnout, jak bych si přála. Proto dávám 4/5 bodů. Není tam nic, co bych nějak výrazně vytkla. Chybu jsem z koupě určitě neudělala. Doporučuji všem, co nehrají na DJ úrovni.
8.2.2016
Dokonalý produkt
1.2.2016
Kvalitou sú dobré, ale napriek tomu veľmi hlučné. Aj pri nízkej hlasitosti je hudbu počuť aj naokolo.
Erik M.
7.1.2016
Slúchadla sú super , úplne mi vyhovuje ze sa dajú počúvať bez káblu a baterka vydrží dlho. Zvuk je čistý bez šumov. Neľutujem že som si ich kúpil.
1.9.2015
Sluchátka jsou naprosto unikátní, vyhovují vahou,zvukem a volností. Doporučuji
25.8.2015
Spokojenost. Porizoval jsem je hlavne na cestovani letadlem. Samotna sluchatka (bez pustene hudby) odfiltruji pomerne hodne hluku => uz to je znacna uleva pri delsich letech, navic nemusite mit pustenou hudbu/filmy tak nahlas, aby to prekricelo hluk samotny => clovek pak neni nahluchly, kdyz vystoupi a sunda sluchatka. Pri pousteni hudby napriklad z telefonu se mi libi ovladani posunu/hlasitosti/pauzy ze sluchatek => nemusim resit, kde mam telefon. Kvalita zvuku pro me naprosto dostacujici. Konektivita bez problemu (poridil jsem si 3.5mm jack -> bluetooth transmitter => i v situacich, kde prehravac nema modry zub, tak muzu sluchatka pouzit jako bezdrat). Vydrz cca 14 hodin na stredni hlasitost bez nabijeni. Zhruba po 4-6 hodinach je musim na uchu kousek posunout, uz to tlaci do boltcu, ale pripada mi, ze si bud usi zvykaji nebo se sluchatka prizpusobila mym usim, interval se prodluzuje.