Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 2437239

Philips 346P1CRH (346P1CRH/00)

Philips 346P1CRH (346P1CRH/00)

Záruka 3 roky
34" univerzální zakřivený monitor, VA panel, rozlišení UW-QHD 3440 × 1440, odezva 4 ms, kontrast 3 000:1, jas 500 cd/m2, poměr stran 21:9, obnovovací frekvence 100 Hz. Rozhraní: 1× HDMI 2.0, 1× DisplayPort 1.4, USB hub, 1× USB-C, 1× RJ-45, 1× audio výstup. Technologie: AMD FreeSync, Flicker-Free, Low Blue Light, SmartImage, Picture-by-Picture, Picture-in-Picture, KVM Switch. Celý popis
14 390 Kč
14 390 Kč

Peter L.
1.5.2020
Pre mna idealny monitor - mam k nemu pripojeny desktopovy pocitac a aj laptop. Vdaka zabudovanemu KVM jednoducho prepinam medzi oboma pocitacmi a ovladam ich jednou klavesnicou a mysou. Dalsia velka vyhoda pre mna je zabudovany USB-C dock. Laptop staci pripojit na jeden USB-C kabel a cez tento kabel sa prenasa obraz, zvuk, ethernet, pripajaju sa vsetky USB zariadenia zapojene do monitora (klavesnica, mys, USB kluc, atd.) a zaroven sa laptop nabija (Power Delivery). Dalej monitor ma v sebe USB 3 hub (4 porty) a tiez gigabit ethernet. No a ako bonus je tam este aj vysuvna webkamera ktora podporuje prihlasovanie Windows Hello. K tomu si priratajte 34" velku zakrivenu obrazovku, pekny obraz, 100Hz panel, Adaptive sync, svetelny senzor, power senzor (ked sa clovek vzdiali od obrazovky, ta sa vypne a ked sa vrati, zase sa zapne) a k tomu vsetkemu prijemnu cenovku. Dalej podporuje PBP (picture-by-picture = obraz z dvoch pocitacov vedla seba) a PIP (picture-in-picture = velky obraz z jedneho pocitaca a v nom maly obraz z druheho pocitaca). Tento monitor je neskutocne vsestranny, je to vlastne mnoho zariadeni spolu (monitor + dock + KVM + webkamera + reproduktory + USB hub atd). Ziaden iny monitor som nenasiel co kombinuje toto vsetko. Idealny monitor na home office, pozeranie multimedii a aj obcasne hranie.
34" zakriveny panel
Adaptive Sync
power senzor
svetelny senzor
zabudovany USB-C dock
gigabit ethernet
Power Delivery
zabudovany KVM
PBP a PIP
Windows Hello kamera
ziadnu nevyhodu som nenasiel
14.6.2021
Používán pro kancelářské použití s dvěma počítačí. Dělí přesně co se očekávalo. Napájení pomocí USB a KVM umožnilo významně snížit počet kabelů.
Napájení notebooku pomocí USB
KVM přepínač, jedna klávesnice a myš pro dva počítače
Automatické přepínání klávesnice a myši dle vybraného zdroje obrazu skutečně funguje.
Zatím jsem žádnou nenašell
29.10.2021
Monitor budu vracet ve 14ti denní lhůtě ze dvou důvodů: 1) Nefunguje mi korektně připojení přes USB-C. USB periferie zapojené do monitoru i LAN fungují bez problémů ale obraz ne. Pro to, aby obraz naskočil je vždy potřeba monitor vypnout a zapnout a pak teprve připojit usb-c kabel. Pak to naskočí a drží to do doby než se počítač uspí nebo vypne. Nicméně stalo se mi u některých her, že při změně rozlišení se monitor odpojil také. Zkoušel jsem to s různými notebooky a vždy to dělalo stejnou věc. Možná vadný kus :-(. 2) Obraz mě nepřesvědčil. Ale to bude tím, že jsem zvyklý na IPS panely. I malé odchýlení zkresluje barvy a pomalá odezva je vidět i při běžném skrolování.
může sloužit jako dokovací stanice s LAN
stabilní, hezky zpracovaný
super funkce pro dokování a KVM - ideální pro někoho, kdo střídá dva počítače