Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 39276542

Inflight200 Inflight 200 - Fokker F28-4000 Fellowship, SAS Scandinavian Airlines, "1980s" , Švédsko, 1/200

Inflight200 Inflight 200 - Fokker F28-4000 Fellowship, SAS Scandinavian Airlines, "1980s" , Švédsko, 1/200

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kovový hotový model Fokker F28–4000 Fellowship Kovová replika obsahující drobné plastové části letadla v měřítku 1:200. Celý popis
Produkt je momentálně nedostupný.
2 599 Kč
Zboží od: Vojenské modely
2 599 Kč
S novou kartou za

Popis

Kovový hotový model Fokker F28–4000 Fellowship

Kovová replika obsahující drobné plastové části letadla v měřítku 1:200.
 

Zbarvením spadá pod leteckou společnost SAS Scandinavian Airlines, „1980s“, SE-DGO, Švédsko

Rozměry: délka: 14,8 cm, rozpětí: 12,5 cm

Tento model pochází z letecké edice výrobce modelů Inflight 200. Model je dodáván na podvozku se stojánkem.

Fokker
Fokker byla nizozemská letecká společnost založená v roce 1912. Firma se specializovala na výrobu leteckých strojů a později i na vývoj a výrobu letadel pro civilní i vojenské účely. Mezi nejúspěšnější produkty společnosti patří letadla Fokker Dr.I a Fokker D.VII, které se proslavily za první světové války. Po válce se firma zaměřila na civilní leteckou dopravu a začala vyrábět komerční letadla. V padesátých a šedesátých letech se Fokker specializovala na krátké a střední trasy, kdy vyráběla úspěšné letouny jako Fokker F27 Friendship a Fokker F28 Fellowship. V roce 1996 se Fokker ocitla v potížích a nakonec v roce 1997 zbankrotovala. V roce 2001 byla většina jejích aktivit prodána společnosti Stork Aerospace a některé značky byly následně prodány společnosti GKN Aerospace. V současné době se Fokkerova značka používá pro letadla vyráběná společností GKN

Fokker F-28–400
Fokker F-28–400 je dvoumotorový proudový letoun střední velikosti vyvinutý nizozemskou společností Fokker v 70. letech. Jedná se o vylepšenou verzi letounu F-28, který byl navržen pro krátké regionální trasy. F-28–400 měl větší kapacitu cestujících a delší dolet než jeho předchůdce. Byl poháněn dvěma proudovými motory Rolls-Royce Spey s větším tahem a dosahoval rychlosti až 850 km/h. Letoun mohl pojmout až 85 cestujících a byl vybaven moderním avionikou a navigačními systémy. F-28–400 byl oblíbeným letounem pro krátké regionální trasy v Evropě, Asii a Austrálii. Byl také používán jako VIP letoun pro vládní přepravu. Fokker však později ukončil výrobu tohoto typu letounu kvůli nízké poptávce a konkurenci na trhu.