Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 41720177

WOWO MUDUKO Touch it! Interaktivní Vzdělávací Karetní Hra pro Děti - Zvířata, 5+ let

WOWO MUDUKO Touch it! Interaktivní Vzdělávací Karetní Hra pro Děti - Zvířata, 5+ let

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Interaktivní Vzdělávací Karetní Hra MUDUKO Touch it! pro Děti 5+ let – Zábavné Učení se Zvířaty, Hra pro Rozvoj Poznávacích Schopností Celý popis
Ušetříte 19 Kč 369 Kč
350 Kč
Zboží od: WOWO, s.r.o.
Ušetříte 19 Kč 369 Kč
350 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

26.6.2024 na výdejním místě
26.6.2024 - 28.6.2024 na vaší adrese

Popis

Dotkněte se toho! Dotkněte se a hádejte. Zvířata

Je to panda, lemur, elm nebo možná koala medvěd? V této hře musí hráč uhodnout co nejdříve, která ze čtyř zvířat viditelných na lícní straně, skrývá se na druhé straně karty pomocí pouze pocitu dotyku! Jak je tohle možné? Obrys a charakteristické prvky ilustrace na zadní straně jsou pokryty speciálním 3D lakem! Vynikající a originální zábava pro lidi všech věkových skupin a fanoušky okouzlujících zvířat

Hledáte jednoduchou hru, která bude oslovovat všechny bez ohledu na věk? W & nbsp; dotkněte se! Můžete hrát zvířata & nbsp; dokonce i s pětiletým -, ale dospělí si nebudou stěžovat na nudu. V této jedinečné hře je obrázek na zadní straně karty pokryt speciálním konvexním lakem. Na lícní části existuje stejná ilustrace, ale ve společnosti tří dalších. Úkolem hráčů je uhodnout, který ze čtyř obrázků na přední straně karty je zobrazen na zadní straně – ale můžete použít pouze k dotyku zde! & Nbsp;

v & nbsp; dotkni se! Zvířata a NBSP Tým, ve kterém osoba, která se dotýká karty Na polském trhu! Zadáváme zcela novou dimenzi jednoduchých Cardiks, ve které používáme smysl pro dotyk zvláštním způsobem a nbsp;

jednoduchá pravidla hry & nbsp; dynamické hry & nbsp; Předmět pro velký a malý & nbsp & nbsp & nbsp; Zajímavé ilustrace & nbsp;

& nbsp; & nbsp;

Co se vyvíjí? ; nbsp; & nbsp; & nbsp;

expresní verze pravidel: & nbsp;

1. & nbsp; & nbsp; Vyberte jednu kartu ze zásobníku, aniž byste nakupovali naopak. & Nbsp;

2. & nbsp; & nbsp; Současně se pokuste identifikovat správný objekt na zadní straně pomocí dotyku. & Nbsp;

3. & nbsp; & nbsp; Pokud znáte odpověď, křičte „Stop“, dejte kartu a počkejte na zbytek hráčů. & Nbsp;

4. & nbsp; & nbsp; Byl jsi u posledního? Kartu musíte okamžitě dát. & Nbsp;

5. Dávat odpovědi. Nejrychlejší hráč získává 2 body za dobrou odpověď, zůstali po 1 bodě. Špatná odpověď nepřináší body. & Nbsp;

& nbsp;