Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1067856

Albi Únikovka- Zkáza Londýna

Albi Únikovka- Zkáza Londýna

Profesor Ciasso chce otestovat vaše schopnosti: obstojíte v jeho zkoušce? Zatímco vám profesor vysvětluje svůj projekt, omylem zmáčkne červené tlačítko; alarm se spustí a všechny dveře se neprodyšně uzavřou. Celý popis
339 Kč
339 Kč

15.2.2019
Hra nas bavila. Potrebovali jsme jednu napovedu, ale jinak jsme vse vyresili bez problemu. Je super, ze hra se muze hrat nekolikrat (karticky se pri hre neznici, nemusi se strihat a pokreslit), takze jsme ji mohli dat kamaradum.
Vendula V.
11.1.2021
Možná jsem od toho čekala malinko víc, ale hra zabavila. Jen je teda docela náročná.
6.1.2019
Bohužel jednorázová hra ke stolu - odehrajete ji a šlus. Předáte ji tedy dál do rodiny nebo přátelům... Ale jednorázové použití je jasné už z účelu a principu hry a je to uvedeno i na obalu. Uvnitř tuhé krabičky je několik desítek cca A7 tuhých kartiček s úkoly. Připravíte si tužku a papír, sednete si, pročtete si prvních několik kartiček a začnete. Vždy je uveden nějaký úvod, příp. provedeno dokreslení obrázkem, následuje otázka a možnosti. Společně v partě se domluvíte na postupu či správném řešení, odhlasujete ho a zapíšete a zkontrolujete. Z druhé strany karty je uvedena správná odpověď. Pak z krabičky vyjmete následující kartu. Úkoly nejsou těžké - např. první (testovací) úkol, který je v podstatě ještě mimo hru, popisuje 3 barevná tlačítka, pod kterými je obrázek 2 zčásti překrývajících se barevných koleček - které tlačítko zmáčknete? Pokud se seknete, dostanete penalizaci ve formě X - jakmile jich nasbíráte dostatek, hra končí jejím nesplněním a tedy prohrou. Závěr: ne až tolik těžká hra ke stolu. Pokud by stála třetinu, bylo by to skvělé, takto jedinou hrou propálíte 250-300 Kč. Jako zpestření pro párty večer určitě přínosné. Jednoduše, přehledně a kvalitně zpracované.
2.1.2018
Je to pěkná hra, šifrovačky jsou přiměřené. Jen je škoda, že si to člověk zahraje pouze jednou.