Levné Dětská autíčka a motorky Abrex

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
  • Značka
    Abrex
    ×
Abrex Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Červená Abrex Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Modrá Kobaltová
Abrex Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Červená

Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalitativní inovaci předešlého modelu Jawa 05.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Modrá Kobaltová Abrex Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Modrá Kobaltová
Abrex Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Modrá Kobaltová

Jawa 350 Automatic je československý motocykl, který v roce 1963 vyvinula legendární tuzemská společnost Jawa, a to jako první model tohoto obsahu na světě, který disponoval automatickou odstředivou spojkou. Sériová výroba tohoto velice oblíbeného jednostopého vozidla se zvýšeným komfortem při jízdě, jehož maximální rychlost se pohybovala u hranice 120 km/h, byla následně započata v roce 1964.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá Abrex Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Modrá Kobaltová
Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá
Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Černá Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá
Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Černá

Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Škoda 1202 (1964) 1:43 - Zelená aloe Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá
Abrex Škoda 1202 (1964) 1:43 - Zelená aloe

Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost
Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá

Motocykl Jawa 50 typ 21, který se vyráběl od roku 1967 do roku 1977, je odlehčeným provedením modelu Jawa 50 typu 20. Poptávka po „jednadvacítce“ byla obrovská, ale objem výroby byl bohužel menší než u typu 20 a převážná většina vyrobených kusů byla nakonec vyvezena do zahraničí.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost
Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost

Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955–1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný na údržbu, měl úsporný provoz a přesto byl relativně rychlý.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Škoda 1201 (1956) Tyrkysová 1:43 Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost
Abrex Škoda 1201 (1956) Tyrkysová 1:43

Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rychlostí 90 km/h a vyráběla se hned v několika karosářských variantách – tedy nejen ve verzi sedan, ale i kombi, dodávka, pick-up, sanita či pohřební vůz.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená Abrex Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená
Abrex Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená

Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal čtyřstupňovou převodovkou, jednoválcovým dvoutaktním (vzduchem chlazeným) motorem o maximálním výkonu 9 koní a na rovině dosahoval rychlosti až 100 km/h.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Požární Ochrana Abrex Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená
Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Požární Ochrana

Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů.

můžete mít DNES

Od MALL
Abrex Škoda Favorit 136L (1988) 1:43 - Veřejná Bezpečnost Abrex Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená
Abrex Škoda Favorit 136L (1988) 1:43 - Veřejná Bezpečnost

Model prvního tehdejšího novodobého vozu značky Škoda s motorem umístěným vpředu a pohonem předních kol. Favorit byl poprvé veřejnosti představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně.

můžete mít DNES

Od MALL