Kvalitní Dětská autíčka a motorky Abrex

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
  • Značka
    Abrex
    ×
Abrex Škoda 1202 Veřejná Bezpečnost (1964) 1:43 Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá
Abrex Škoda 1202 Veřejná Bezpečnost (1964) 1:43

Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá
Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá

Motocykl Jawa 50 typ 21, který se vyráběl od roku 1967 do roku 1977, je odlehčeným provedením modelu Jawa 50 typu 20. Poptávka po „jednadvacítce“ byla obrovská, ale objem výroby byl bohužel menší než u typu 20 a převážná většina vyrobených kusů byla nakonec vyvezena do zahraničí.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Rubínová Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá
Abrex Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Rubínová

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost
Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost

Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955–1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný na údržbu, měl úsporný provoz a přesto byl relativně rychlý.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Škoda 1202 (1964) 1:43 - Zelená aloe Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost
Abrex Škoda 1202 (1964) 1:43 - Zelená aloe

Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Škoda 1201 (1956) Taxi, červená 1:43 Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost
Abrex Škoda 1201 (1956) Taxi, červená 1:43

Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rychlostí 90 km/h a vyráběla se hned v několika karosářských variantách – tedy nejen ve verzi sedan, ale i kombi, dodávka, pick-up, sanita či pohřební vůz.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Škoda 1201 (1956) Tyrkysová 1:43 Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Požární Ochrana
Abrex Škoda 1201 (1956) Tyrkysová 1:43

Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rychlostí 90 km/h a vyráběla se hned v několika karosářských variantách – tedy nejen ve verzi sedan, ale i kombi, dodávka, pick-up, sanita či pohřební vůz.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Požární Ochrana Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Požární Ochrana
Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Požární Ochrana

Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Černá Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Požární Ochrana
Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Černá

Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Škoda 860 (1932) 1:43 - Červená Tmavá Abrex Škoda Fabia III R5 (2015) 1:43 - Rally Bohemia 2016
Abrex Škoda 860 (1932) 1:43 - Červená Tmavá

Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec o objemu 3880 cm3 s výkonem 44 kW (60 koní), který dokázal vyvinout rychlost 110 km/h. Celkem bylo vyprodukováno 49 kusů.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Škoda Fabia III R5 (2015) 1:43 - Rally Bohemia 2016 Abrex Škoda Fabia III R5 (2015) 1:43 - Rally Bohemia 2016
Abrex Škoda Fabia III R5 (2015) 1:43 - Rally Bohemia 2016

Škoda Fabia III R5 je závodní speciál, vycházející ze třetí generace modelu Škoda Fabia a jedná se o nástupce úspěšné verze S2000. Toto konkrétní barevné provedení oslavuje 100. výročí od vzniku republiky, s nímž posádka stáje Škoda Motorsport (Jan Kopecký a Pavel Dresler) získala, v jubilejním 45. ročníku RALLY BOHEMIA, svůj šestý titul mistrů České republiky v řadě.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá Abrex Škoda Fabia III R5 (2015) 1:43 - Rally Bohemia 2016
Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL