Dětská autíčka a motorky

Doporučený věk: od 14 let

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
  • Doporučený věk
    od 14 let
    ×
Abrex Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Červená Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá
Abrex Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Červená

Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalitativní inovaci předešlého modelu Jawa 05.

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá
Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá
Abrex Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá
Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá

Motocykl Jawa 50 typ 21, který se vyráběl od roku 1967 do roku 1977, je odlehčeným provedením modelu Jawa 50 typu 20. Poptávka po „jednadvacítce“ byla obrovská, ale objem výroby byl bohužel menší než u typu 20 a převážná většina vyrobených kusů byla nakonec vyvezena do zahraničí.

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Škoda 1202 (1964) 1:43 - Sanitka ZS Praha 134 Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá
Abrex Škoda 1202 (1964) 1:43 - Sanitka ZS Praha 134

Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Rubínová Abrex Jawa 50 Pionýr typ 21 (1967) 1:18 - Žlutohnědá
Abrex Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Rubínová

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Černá Abrex Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená
Abrex Tatra 603 (1969) 1:43 - Černá

Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená Abrex Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená
Abrex Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená

Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal čtyřstupňovou převodovkou, jednoválcovým dvoutaktním (vzduchem chlazeným) motorem o maximálním výkonu 9 koní a na rovině dosahoval rychlosti až 100 km/h.

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Škoda Fabia III R5 (2015) 1:43 - Rally Bohemia 2016 Abrex Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená
Abrex Škoda Fabia III R5 (2015) 1:43 - Rally Bohemia 2016

Škoda Fabia III R5 je závodní speciál, vycházející ze třetí generace modelu Škoda Fabia a jedná se o nástupce úspěšné verze S2000. Toto konkrétní barevné provedení oslavuje 100. výročí od vzniku republiky, s nímž posádka stáje Škoda Motorsport (Jan Kopecký a Pavel Dresler) získala, v jubilejním 45. ročníku RALLY BOHEMIA, svůj šestý titul mistrů České republiky v řadě.

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Škoda 120L (1982) 1:43 - Oranžová brilantní Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost
Abrex Škoda 120L (1982) 1:43 - Oranžová brilantní

Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Tato verze se od „stopětkové užovky“ dále liší maskou, přidanými předními nasávači, zadním spoilerem a koly (černé kryty).

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost
Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost

Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955–1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný na údržbu, měl úsporný provoz a přesto byl relativně rychlý.

můžete mít 13.5.

Od MALL
Abrex Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Šedá Levandulová Abrex Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost
Abrex Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Šedá Levandulová

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.

můžete mít 13.5.

Od MALL