Značka
Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
Doporučený věk
Licence
Druh modelu
Měřítko
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Měřítko1:43
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.
můžete mít ZÍTRA
Model prvního tehdejšího novodobého vozu značky Škoda s motorem umístěným vpředu a pohonem předních kol. Favorit byl poprvé veřejnosti představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně.
Momentálně nedostupné
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.
můžete mít ZÍTRA
Model prvního tehdejšího novodobého vozu značky Škoda s motorem umístěným vpředu a pohonem předních kol. Favorit byl poprvé veřejnosti představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně.
můžete mít ZÍTRA
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
můžete mít ZÍTRA
Škoda Fabia III R5 je závodní speciál, vycházející ze třetí generace modelu Škoda Fabia a jedná se o nástupce úspěšné verze S2000. Toto konkrétní barevné provedení oslavuje 100. výročí od vzniku republiky, s nímž posádka stáje Škoda Motorsport (Jan Kopecký a Pavel Dresler) získala, v jubilejním 45. ročníku RALLY BOHEMIA, svůj šestý titul mistrů České republiky v řadě.
můžete mít ZÍTRA
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.
můžete mít ZÍTRA
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.
můžete mít ZÍTRA
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Tato verze se od „stopětkové užovky“ dále liší maskou, přidanými předními nasávači, zadním spoilerem a koly (černé kryty).
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů.
můžete mít ZÍTRA