Značka
Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
Doporučený věk
Licence
Druh modelu
Měřítko
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×ZnačkaAbrex
Jawa 250R 2×OHC je jeden z motocyklů vítězné závodní éry Jawy, která se datuje k přelomu padesátých a šedesátých let. S tímto motocyklem, který se od Jawy 350 2× OHC lišil pouze v počtu žeber, skončil jezdec Gustav Havel na Velké ceně Československa, probíhající v Brně roku 1961, na druhém místě.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955–1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný na údržbu, měl úsporný provoz a přesto byl relativně rychlý.
můžete mít ZÍTRA
Model prvního tehdejšího novodobého vozu značky Škoda s motorem umístěným vpředu a pohonem předních kol. Favorit byl poprvé veřejnosti představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně.
Momentálně nedostupné
Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal čtyřstupňovou převodovkou, jednoválcovým dvoutaktním (vzduchem chlazeným) motorem o maximálním výkonu 9 koní a na rovině dosahoval rychlosti až 100 km/h.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.
můžete mít ZÍTRA
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.
můžete mít ZÍTRA
Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalitativní inovaci předešlého modelu Jawa 05.
můžete mít ZÍTRA
Jawa 350 Automatic je československý motocykl, který v roce 1963 vyvinula legendární tuzemská společnost Jawa, a to jako první model tohoto obsahu na světě, který disponoval automatickou odstředivou spojkou. Sériová výroba tohoto velice oblíbeného jednostopého vozidla se zvýšeným komfortem při jízdě, jehož maximální rychlost se pohybovala u hranice 120 km/h, byla následně započata v roce 1964.
Momentálně nedostupné