Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 3019751

Disney Princess Oslava na zámku

Disney Princess Oslava na zámku

Královský zámek s ohňostrojem se majestátně tyčí do výšky 120 cm! Je to dokonalý domov pro jakoukoli princeznu, nebo pro všechny vaše princezny Disney. Zámek má balkóny a věže, celkem 5 pokojů na 3 patrech a 29 doplňků. Chcete si užít ještě více zábavy? Vše je doplněno zvukovými efekty a blikajícími okny, která vypadají, jako by venku probíhal nádherný ohňostroj. Celý popis
4 299 Kč
4 299 Kč

Milan N.
21.4.2022
milano278 Po objednání výrobku jsem šel pro něj na poštu. Bohužel pěšky. Krabice byla poměrně velká a těžká. Doporučuji proto odvoz autem. To ale zatím bylo jediné špatné rozhodnutí spojené s koupí. Jsme rádi, že jsme zámek koupili. Je skutečně obrovský. Materiál použitý na jednotlivé díly je velmi kvalitní a věřím, že vydrží i někdy neopatrné zacházení od dětí. Máme ho připraven k postavení až před oslavou narozenin (postavíme ho přes noc), protože v našem bytě ho složený neschováme... Návod se zdá velmi podrobný a skládání snad zvládneme i díky očíslovaným dílkům. Myslím, že bude sloužit i jako "ukládací" prostor pro spoustu panenek, které jsou dnes umístěny po celém pokojíčku. Hodně jsme zvědaví na zvukové a světelné efekty. Doporučuji ke koupi.
kvalitní pevný materiál
podrobný návod
mnoho příslušenství a doplňků
možnost zabydlení různými typy panenek
Daniela V.
13.9.2022
Dobrá cena, splnil očakávania a rýchle dodanie.
Jana J.
12.6.2022
Zámek pro princezny předčil moje očekávání. Přišel ve velké krabici, která byla plná dílů, samolepek a všemožných doplňků pro panenky. Skládání nám zabralo něco málo přes 2 hoďky. Návod je sice stručný, ale celkem pochopitelný a až asi na 3 dílky, které jsem nemohla najít, kam zacvaknout, je složení jednoduché. Dílky a místa, kam patří jsme pak našli po celkovém sestavení, prostě kde byla volná díra, tam to patřilo, pořád ale nevím, kam se 2 samolepkami, ale věřím, že to taky časem objevím. Dílky jsou z pevného plastu a pasují krásně do sebe, nikde jsem nemusela tlačit silou, vždy se to hezky lehce zacvaklo a pevně drželo. Zámek se v krabici nezdál, ale po sestavení je „obrovský“. Má malou kuchyňku, jídelnu, ložnici, šatnu a koupelnu, pak ještě houpačku a úplně nahoře místo, ze kterého se princezny můžou kochat zámkem a okolím.. :D Vše, co si může malá slečna přát. Po vložení baterek a zapnutí se v největším okně objeví ohňostroj se zvukovým efektem a hraje hudba. Tady bych ocenila možnost nějakého jednoduššího ovládání, aby byl třeba jen ohňostroj bez zvuku, se zvukem, s hudbou...S hradem se dá hrát i zvenku, jsou tam balkóny a věžičky, takže klidně se kolem něj vejde víc dětí. Celkově ho hodnotím jako hodně povedenou hračku hodnou každého holčičího dětského pokojíčku. Je pevný, bytelný, barevný, se spoustou doplňků a design je fakt hodně princeznovský. Za mě palec nahoru a určitě doporučuji :-)
zpracování
design
velikost
množství doplňků
image.idimage.idimage.idimage.idimage.idimage.idimage.id
Nikol L.
7.5.2022
Tento úžasný zámeček pro panenky je splněný sen každé malé slečny. Je vysoký cca 120 cm. Má velké množství dílků ke skládání a doplňků. Na sestavení jsme byli celkem dva plus naše malá slečna. Skládání nám zabralo cca 2 hodinky času. Zámek vypadá docela bytelně. Takže doufáme, že řádění nějaký čas vydrží. Nejvíce nás zaujal zvukový efekt. Škoda, že je "animace" ohňostroje jen z jedné strany. Z druhé je obrázek, což je pro mě malinké zklamání z jinak velmi povedeného výrobku pro děti. Myslím si, že by tímto zámkem nepohrdla ani kdejaká větší slečna.
zvukový efekt
odolný materiál
velikost
možnost si dokupovat panenky dle vašeho výběru
složitý na skládání pro děti
Marcel K.
30.4.2022
Již na první pohled se jedná o kvalitní výrobek. Plasty jsou pevné a při sestavování pěkně sedí. Pro dceru již jen stavba bude krásná zábava . Vše je krásně barevné a všechny děti si s touto hračkou užijou spoustu zábavy . Mohu hodnotit jen kladně.
Kvalita
Provedení
V akci i dobrá cena
Již společné skládání zámku je zábava
nehodí se do malých prostor
dítě jistě samo nesloží
Miroslava J.
25.4.2022
Hrad je opravdu krásný a potěší každou holčičku. Je velký a prostorný. Hodí se nejen pro panenky Barbie. Vyroben z kvalitního pevného plastu.Vydává zvuky a svítí. Dcera je z něj nadšená a nehraje si s ničím jiným :)
kvalitní
krásné provedení
vysoká cena
Jan C.
25.4.2022
Pokud máte doma malou princeznu tento zámek je jejím splněným snem, jako to bylo u nás. Hned jak viděla krabici, její očička zářila štěstím. Chtěla si sama vše sestavit, ale bez mé pomoci se to neobešlo. Bylo krásné vidět, jak se raduje, když zámek rostl do výšky. Zámek je krásně velký a tak holčičky opravdu mají pocit, že mají doma skutečný zámek. Balení obsahuje i nábytek, což děti opravdu ocení. Zvukový a světelný efekt nás mile překvapil . Jediné co bych vytkla je, že zámek přijde rozložený na dílky a musí se složit, což nějakou chvilku zabere. Ale zase jsem si mohla vychutnat radost dcery. Je velmi příjemné, že do zámku se vejdou panenky Barbie, které malé slečny mají tak rády. I nábytek je velikostně na tyto panenky uzpůsobený. Za nás 100% úspěch a všem doporučuji.
Vhodný i pro Barbie
Vysoký a krásně barevný
Zvukový efekt
Světelný efekt
Přijde rozložený, ale dospělý lehce složí
Větší krabice na poštu se musí autem.
21.4.2022
Krasne zpracovany a kvalitne, co se tyce materialu, provedeny princeznovsky zamek. Splneny sen mnoha malych holcicek. Pro me osobne byla montaz slozitejsi, protoze nejsem bohuzel tak zrucna a cela operace zamek mi trvala pres 2 hodiny. Nicmene stavebni planek je jednoduchy, obrazovy a provede celym procesem,neni se tedy ceho bat. Ke skode nejsou soucasti baterie, protoze zamek slibuje svetelne a zvukove efekty a kdyz to tak reknu, za tu cenu, co zamek stoji, by jedny baterie byt soucasti mohly. Myslim, ze nestoji tolik a na zakaznika to dela hned jiny dojem, takovy, ze je o nej prodejcem pecovano. Celkove zamek pusobi bytelne, kvalitne, jedna se o tvrdy plast a vyroben je s durazem na drobne detaily. Jednoznacne bych nakup doporucila, i pres vyssi cenu hracky je to naprosto bomba investice, neni den, kdy by dcera hranim nestravila nekolik hodin.
Monika B.
20.4.2022
Výška zámku je ohromných 122 cm. Pět pokojů ve třech patrech, terasa a balkony, dávají dostatečný prostor pro realizaci dětské fantazie. Velký úspěch měla houpačka, která se dala umístit i na terasu. Součástí domečku je několik doplňků. Vybavení do kuchyňky, jídelny a také do koupelny. Některé doplňky jsou opravdu malinké, vhodné pro děti od 3 let. Je to skvělá hračka pro malé princezny. Doporučuji.
Nádherně zpracované, velké množství komponentů, svítící a hrající efekty, ideální pro malé princezny
Linda N.
20.4.2022
Naprosto úžasný dárek pro malé princezny. Dcera 4roky je dokonce menší než hrad a je z něho úplně nadšená, zejména u pohádek od Disney, kde je v úvodu tento hrad. Z praktické stránky: krabice je opravdu velká a těžká, nedoporučuji vozit MHD. U skládání jsem se trochu zapotila. Návod je přiložen, ale chvilku mi trvalo, než jsem zjistila, že jsou díly očíslované, jen ty čísla jsou na některých kouskách špatně vidět Největší oříšek byl s nálepkami, ale po podrobném prozkoumání návodu se taky podařilo. Jen nedoporučuji skládat s dětmi, je tam spousta malých kousků, které Vám pak někam zmizí. Hrad postaven a připraven k překvapení. Dcera byla v šoku a v úžasu. Sice moc není hraní s panenkami, ale úžasně poslouží i pro oblíbené postavičky z jiných pohádek. Prostě hrad jak blázen a opravdu doporučuji. Cena sice není úplně malá, ale opravdu to stojí za to.
Ohňostroj na baterky
neskladnost
Ivo G.
20.4.2022
Princeznovský zámek jsem pořizoval pro svoji nejstarší vnučku k narozeninám. Vnučka a také my jsme ze zámku velice nadšení. Zámek je zabalený do velké krabice s obrovským množstvím dílů a jednoduchým obrázkovým návodem. Při sestavování pomáhala celá rodina včetně 6ti leté vnučky, která si ho ve finále vyzdobila nálepkami a zabydlela zde své panenky Barbie. Cely zámek je z plastového pevného materiálu, jedna se o velice pevný plast, takže vydrží i nešetrné zacházení. Ke skládání není potřeba šrouby, vše funguje na zacvakávací mechanismus, který usnadňuje práci při skládání. Zámek je konstruován tak že nejde rozložit, pokud by se člověk snažil ho rozložit tak s velkou pravděpodobností dojde k jeho poškození. V balení je mnoho malých doplňků avšak žádná panenka. Součástí balení nejsou ani baterie pro světelné a zvukové efekty.
Lukáš P.
20.4.2022
Tento hrad je opravdu krásný a velký. Dcera z něj měla obrovskou radost. Vzhledem k tomu, že má ráda barbínky, tak tento dárek je pro ní naprosto top. Hrad se dá postavil velmi dobře, vše je velice intuitivní a dobře do sebe zapadá. Pokud ho ale budete chtít rozebrat, tak to už bude oříšek. Hrad má zvukové a světelné efekty, kdy po zmáčknutí fialového tlačítka se rozezní melodie, která je doprovázená zvukem ohňostroje, který je barevně promítán v okně. Naprosto fascinující a krásný efekt. Hrad má celkem tři patra v němž se nachází pět 5 pokojů pro princezny/barbíny. Co se týče samotných dílů, všechny jsou do detailu nádherné propracované a doplněné o samolepky z Disney tématikou. V balení pak najdeme i několik doplňků jako: dvě židle, vana, houpačka, postel, stůl, talířky, hrnečky na kávu a příbory. Jediné co zde nehledejte jsou samotné princezny/barbíny. ty už musíte svým ratolestem koupit zvlášť, ale co bychom pro ně neudělaly. Takže vřele doporčuji.
Bytelnost, nesnadná rozmontáž (zároveň i nevýhoda), krásné detaily
Francesco G.
19.4.2022
Hrad je opravdu velmi velký a krásný. Jeho stavba byla velmi snadná. Nevěděl jsem, že tam bude ohňostroj a hudba, což mě překvapilo. Moje dcera, ačkoli nemá princezny příliš ráda, si s ní hraje každý den a je velmi spokojená.
Je to kompletní domeček pro panenky
Panenka není součástí balení
Drahoslav D.
19.4.2022
Při otevření mě překvapilo že tam není ani jeden zbytečný igelitový sáček, je vidět že výrobce jde s dobou vše pouze v papíru. Montáž je nejlepší když děti spí.. Fůra kousků k sestavení ale návod podrobný a srozumitelný. Již při předání krabice se mne ptali jestli je to fakt tak veliké. Při montáži vše pěkně zapadá tam kam má. Montáž zabrala zhruba 2 hodiny klidné montáže. Zámek obsahuje spoustu nábytku a příslušenství. cena odpovídá kvalitě. Pevný plast který odolá dětské "nemotornosti". Lze i opět rozebrat a složit. Je to krásný a velký dárek pro malé princezny. Jen je škoda že neobsahuje ani jednu princeznu.
možné hrát i více dětí současně
kvalitní plast
spousta doplňků
pevný odolný plast
panenka není součástí
chybějící baterie
Denisa S.
14.4.2022
Tento Disney zámek s ohňostrojem mi doporučila kamarádka a věděla jsem, že tím splním dávný dětský sen nejenom sobě, ale hlavně své 4 leté dceři. Zámek objednán večer a hned druhý den připraven k vyzvednutí v obrovské krabici, rozložen na spoustu dílů, dílků, nálepek. Materiál výpada jako pevný a kvalitní plast. Celý zámek je velmi bytelný a těžký, pravděpodobnost rizika převážení na stranu je téměř nulová. Složený zámek je o kousek vyšší než naše 4 léta dcera, takže v každé komnatě je dostatek prostoru na panenku i dětské ručičky. Obsahuje koupelnu, ložnici, kuchyň s jídelnou, chodby a houpačku. Zámek zaujal i 2 letého syna, a protože je opravdu prostorný a hratelný z obou stran (jedna strana komnaty, druhá strana je venkovní část s okny a balkónem) vyhrají si s nim souběžně úplně v pohodě dvě i více dětí. No a naše dojmy? Jsme opravdu nadšeni a mile překvapeni. Zámek je opravdu obrovský, krásně a do detailu zdobený, plný nábytku a doplňků do kuchyňky i pro krásu panenek. A co podtrhuje kouzlo celého zámku? Po stisknutí tlačítka se rozezní líbezná a jemná melodie piana, která je doprovázená zvukem ohňostroje, který je barevně promítán v okně. Naprosto okouzlující! Tento vyzdobený zámek bude dominantou každého dětského pokojíčku malé princezny. Pořizovací cena je sice vyšší, ale vzhledem k velikosti, kvalitě zpracování, doplňků a celkového WOW efektu, hodnotím cenu jako adekvátní. Mou jedinou výtkou je skládání, lepení nálepek a složení nábytku. Na to si vyhraďte alespoň hodinu a ideálně bez dětí a s mužskou pomocí.
Krásné doplňky - nábytek
Bytelný a pevný materiál
Skládání - spoustu dílů