Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 3010217

Hasbro Monopoly Falešné bankovky

Hasbro Monopoly Falešné bankovky

Akce
Tato verze známé hry Monopoly je podobná verzi Monopoly Cheaters. Příznivci si opět říkají: Co mi ještě projde? V této nové verzi se setkáte s dekodérem, penězi Monopoly, kartami Kupní smlouva, Šance a Pokladna, které nově obsahují tajné podvodné triky. S figurkami obvinění máte možnost odhalit neplechu svých přátel a rodinných příslušníků. Celý popis
Ušetříte 120 Kč 539 Kč
419 Kč
Ušetříte 120 Kč 539 Kč
419 Kč
Nízká cena ověřena
Platí do 2.6.2024 nebo do vyprodání
Získejte dopravu ZDARMA se
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu

Již zítra na výdejním místě
27.5.2024 na vaší adrese

Filip V.
8.6.2022
Vřele doporučuji, velké překvapení, nečekali jsme, že si se hrou užijeme tolik zábavy. Hra přišla v naprostém pořádku, po otevření vše přehledně zabaleno, roztříděno. Velmi oceňuji, že hrací plocha je skládací a po rozložení dokonce zabírá jen velmi malou část krabice. Pročíst návod nám chvilku trvalo, ale stálo to za to. Hra skýtá spoustu zábavy, je detailně propracovaná. Největší legrace a napětí je samozřejmě při používání dekodéru. Je zajímavě vymyšleno, omezené používání dekodéru a opětovná možnost použití v dalším kole. Bankovky i ostatní kartičky jsou velmi dobře ztvárněné, bez dekodéru není okem možné falešné bankovky od pravých rozeznat. Pravidla hry se zdají být na první pohled zdlouhavá, ale opak je pravdou. Vše je velmi dobře popsáno. Hra je doporučena pro hráče od 8 let. Myslím, že vzhledem k vysvětlení pro ně nebude problém se ve hře zorientovat stejně jako starším hráčům.
image.idimage.id
Vladimír J.
12.6.2022
Po prvním a zatím jediném dohrání falešných bankovek jsme se shodli, že se jedná o díl, který nás bavil nejvíce. Kvalita zpracování obalu, hrací plochy, figurek, kostek, detektoru a veškerých kartiček je opět na vysoké úrovni. Kvalita bankovek z hlediska grafiky parádní, z hlediska materiálu je to takový tenký papírový standard, bohužel. Vrátím se opět k figurkám, které jsou kovové, odlévané, krásně těžké a detailní. V balení nenajdeme přihrádky na přehledné uložení bankovek, kartiček atd., celkem škoda, ale vyřešíme gumičkami. Návod by asi mohl být detailnější, ale považujeme se už asi za monopoly profíky a základní mechanismy hry bývají stejné. Hledání falešných bankovek a kartiček je zábavné a procházet se po známých lokalitách je velice příjemné. Těšíme se na další hru, jen co začne pršet :-)
převážně kvalitní zpracování
spousta zábavy
v krabici není organizér kartiček a bankovek
pouze standardní kvalita bankovek
image.idimage.idimage.id
Martin G.
13.6.2022
Už i k nám dorazila poslední dobou stále oblíbenější společenská hra,no jak jinak než od HASBRO,Monopoly falešné bankovky,ve které využijete třeba obchodní talent,nebo se naučíte předvídat či odhalit lstivost ostatních hráčů,ale rozvíjet i další dovednosti.Stručně,úkolem je totiž najít falešné peníze,princip je tedy jasný,pokud spoluhráč platí, lze pomocí dekodéru zkontrolovat, zda jsou jeho bankovky falešné. To je opravdu zábavné a povedené téma,no nemám pravdu.Vraťme se ale na začátek,abychom se dozvěděli co vlastně hra jako taková obsahuje.Takže v balení je známá skládací papírová hrací deska Monopoly,též se setkáváme s dekodérem falešných bankovek,papírovými penězi,kartami Kupní smlouva, Šance a Pokladna,ty obsahují tajné podvodné triky.Dále máme,zábavné kovové herní figurky a ty skvěle odpovídají konkrétnímu tématu hry,asi není nutno zmiňovat kostky či hrací návod,no už jsem to stejně udělal.Na závěr,abych to celé shrnul,samotné setkání s hrou Monopoly,sklidilo u nás obrovský úspěch,hned ze startu.To se opravdu HASBRO,zase něco povedlo,o zábavu všem postaráno.Díky.
Petra R.
7.6.2022
Hra monopoly falešné bankovky, je další výzvou ve hrách. Vzhled opět krásný, tvrdá, pevná a skládací hrací plocha. Opět krásné kovové hrací figurky - kačenka, kočka, tučňák aj. Co mi chybí je nějaký organizér na bankovky, karty aj. jen tak se válí a míchají v krabici a mohou se pomuchlat. A nezábavný byl delší návod, ale dal se přelouskat. Taktéž jsme při první hře neodhalili jedinou falešnou bankovku, asi jsme se málo snažili, nevím a zdlouhavé je umístění dekodéru a rozpoznání falešného pana Monopoly. Výhodou, či nevýhodou je délka hry, nerozehrávejte ji, pokud nemáte dostatek času, ale zase je to krásné zabavení na dlouhé deštivé odpoledne. Hra skýtá hodně možností a změn hry, hledání falešných bankovek a karet, dražbu pozemků na které hráč stoupne a nechce je, získání celé barevné sestavy, a přínosem jsou též české uličky a náměstí, čímž se mohou ti menší (mladší) hráči učit, kde je najdeme. Nedostatek vidím v tom, že krabice neobsahuje žádný organizér na bankovky a karty a ty se jen tak válí po dně a mohou se pomuchlat a smíchat. Jinak je hra poutavá a nápaditá.
úžasná hra jako vždy
krabice neobsahuje žádný organizér na bankovky a karty a ty se jen tak válí po dně
Jan K.
25.5.2022
Klasika na letní večery trochu jinak. Dodani bylo rychle a a Minopoly dobre zabalene
kvalitní balení
pro celou rodinu
Miroslav R.
17.5.2022
Další varianta hry Monopoly opět nezklamala. S hrou zažíváme spoustu legrace jen se ji nám většinou kvůli času nepovede dohrát. Opět úplně jiné pojetí klasické hry. Uplatní se zde taktizování
25.4.2022
Hned nás to vtáhlo do hry, protože známe původní verzi hry monopoly. Od rozbalení ji hrajeme neustále. Kluky baví hledat falešné bankovky pomocí dekodéru. Doporučuji.
propracované figurky
nová verze klasické hry monopoly
spousta zábavy
chybí organizér na bankovky
Michael V.
21.4.2022
Hra monopoly falešné bankovky je nová verze klasické hry monopoly. Hra nerozšiřuje základní hru Monopoly, je to pouze rozšířeni jsou to dvě “různé hry”. Jedná se o hru, která je určená až pro 6 hráčů, přičemž doporučený věk je 8 let, každý z hráčů má originální stříbrnou figurku( dinosaurus, kačena, auto …). Balení obsahuje speciální lupu se, kterou se zjisti zda ostatní hráči nepodvádějí při placení s falešnými bankovky. Hra děti učí prohrávaní, strategii, předvídat co se může stát a v neposlední řadě děti učí hospodařit s penězmi. Jako plus je herní plánek na kterém hráči nekupuji nic jiného než České ulice tak se tam setkáme Panská ulice, Náměstí Republiky, Pařížská ulice. Jako velký nedostatek hry vidim v tom, že hráči kteří neznají klasické monopoly a neví jaká jsou pravidla tak v této verzi monopoly falešné bankovky samotná hra není vysvětlena pouze jsou vysvětlené ty nové věci jako falešné karty šance, falešné bankovky a jak se s němi hraje. Co se týká krabice tak se v ní nenachází nějaký “organizér” aby jednotlivé karty nebyli rozházené a promíchané po celé krabici. A poslední minus hry je zvolený materiál na bankovky, jelikož bankovky jsou z tenkého papíru.
nová verze staré hry
rychlé dodání
chybí úložný prostor na peníze a karty ať se nepomíchají
šatně zvolený materiál peněz
pravidla jsou nedostačující pro někoho kdo nehrál základní monopoly !!!
Milan H.
19.4.2022
Rozhodně lepší než monopoly stavitelé, nápad že se hledaji falešné peníze je super, akorát ta lupa je taková nějaká sama falešná takže občas člověk musí hodně hledat správnou pozici kde se objeví zmetek nebo originál, navíc figurky jsou roztomilé a celkově jsme četli déle návod ale asi to jinak vyřešit nejde, hra trvá celkem dlouho takže na odpoledne ideál.
Rychlé dodání
Zábava
Lupa není moc přesná