Teddies Auto RC 25 cm plast zrychlující 1:18
459 Kč 399 Kč

Akce

Tento kvalitní model závodního auta na dálkové ovládání jezdí všemi směry. Zajisté nadchne všechny automobilové fanoušky. Stačí šlápnout na plyn a dojet si pro vítězství!

Wiky Rock Buggy Goliash RC-15%
1 999 Kč 1 699 Kč

Akce

ROCK BUGGY se neptá kudy vede cesta. Nezastaví ho tráva, nerovnosti ani velké šutry. Není to sprinter, který trhá asfalt, protože asfalt je jen pro ty, kteří si neumí jít vlastní cestou. Tak neváhej a pusť se do zdolávání nedostupných terénů.

Wiky Rock Buggy Blue RC-21%
1 899 Kč 1 499 Kč

Akce

Máš rád výzvy, těžký terén a zároveň si chceš natáčet na video své kaskadérské či dobrodružné kousky? Wifi kamera je přímo na kapotě tohoto super vozidla! Pořizuj fotky a natáčej videa! Vše se ti uloží do paměti telefonu či tabletu a zážitek můžeš sdílet se svými přáteli.

Happy People VaporaceR Amphibious-25%
1 799 Kč 1 349 Kč

Akce

Super obojživelný model fenomenálního auta VaporaceR Amphibious v bílozelené barvě. Model je na dálkové ovládání a s pohonem 4 × 4 jako skutečné terénní vozidlo! Dá se s ním jezdit po souši, ve vodě, ale i ve sněhu.

Happy People Nano VaporaceR Amphibious-26%
949 Kč 699 Kč

Akce

Super obojživelný model fenomenálního auta Nano VaporaceR Amphibious v bílooranžové barvě. Model je na dálkové ovládání a s pohonem 4 × 4 jako skutečné terénní vozidlo! Dá se s ním jezdit po souši, ve vodě, ale i ve sněhu.

Wiky Rock Buggy - Green monster-26%
1 499 Kč 1 099 Kč

Akce

Skvělé velké terénní auto na dálkové ovládání bude bavit kluky malé i ty větší. Jeep na dálkové ovládání pistolového tipu s nímž se auto snadno ovládá. Model je vyroben z odolného plastu a je vybaven dobrým odpružením, dvěma motory a náhonem na všechna kola.

Dickie Jeřáb Giant Crane 100cm, kabel
799 Kč 699 Kč

Akce

Jeřáb s ovládáním na kabel nesmí chybět na žádném staveništi. Jeřáb zvládá pohyb vpravo, vlevo, nahoru a dolů. Otevřená kabina pro jeřábníka. Otáčí se o 350 stupňů. Výška jeřábu 100 cm.

Mattel Cars Blesk McQueen s interaktivní vlajkou-50%
1 399 Kč 699 Kč

Akce

S populárním zavodním šampiónem Bleskem McQueenem si malý fanoušci animáku Cars od Disney Pixar, užijí spoustu závodní zábavy. Pořádnou zábavu odstartuješ pomocí interaktivní vlajky. Ta supluje dálkové ovládání. Autíčko je velké cca 25 cm a je vyzdobené detaily jako ve filmu.

Mondo Motors Black Monster Buggy - 2,4 GHZ
1 850 Kč 1 499 Kč

Terénní auto na dálkové ovládání v černém provedení v měřítku 1:12. Model dosahuje vysoké rychlosti a díky odpružení všech náprav a též pohonu 4 × 4 je velmi dobře ovladatelný v terénu. Modelu nevadí ani mokré prostředí. Dálkové ovládání funguje na frekvenci 2,4 GHz.

Buddy Toys BRC 18.612  RC Rock Climber-20%
799 Kč 639 Kč

Akce

Rock Climber je autíčko na dálkové ovládání v měřítku 1:18 a jeho délka je 26 cm. Má kloubové odpružení a náhon na všechna 4 kola. Vhodné do těžkého terénu, díky diferenciálu a gumovým kolečkám. Jeho průměrná rychlost je 8 km/h. Pistolový ovladač má dosah až 50 m. Vhodné pro děti od 6 let.

Dickie RC Cars Burák 1:24

Hodnocení: 4,5
949 Kč 699 Kč

Nové RC auto Cars Burák přijíždí z filmu Cars2. Autíčko je na dálkové ovládání a honosí se funkcí turbo. Auto jezdí dopředu, dozadu, doprava a doleva.

Mattel Cars 3 Adventní kalendář
699 Kč 599 Kč

Akce

Zpříjemni si čekání na Vánoce s tímto pestrobarevným adventním kalendářem na motivy oblíbeného filmu Auta 3. V každém okénku kalendáře se ukrývá parádní překvapení. Odhal je všechny a užij si spoustu zábavy, která ti pomůže zkrátit čekání na Ježíška!

Dickie RC Cars 3 Turbo Mack Truck 46 cm-42%
1 999 Kč 1 149 Kč

Akce

Nákladní auto Turbo Mack Truck z filmu Cars na dálkové ovládání. V novém barevném provedení se světelnými a zvukovými efekty, možností dálkového odpojení přívěsu a funkcí turbo osloví každého malého fanouška tohoto animáku. Auto o délce 46 cm je vyrobeno z kvalitních plastů.

Spin Master Air Hogs Motorka a dron v jednom-21%
1 399 Kč 1 099 Kč

Akce

Motorka anebo dron? Je těžké si vybrat? Tak teď už nemusíš! Tento model spojuje obojí do jednoho. Motorka jezdí rychle po hladkém povrchu, dělá smyky, jezdí po zadním kole, a navíc umí i vzlétnout a dělat triky ve vzduchu. Je na dálkové ovládání.

Rastar R/C auto BMW i8 (1:14)
899 Kč 809 Kč

Poslední kus za tuto cenu!

BMW i8 na dálkové ovládání udělá radost každému fanouškovi sportovních aut. Jezdí dopředu, dozadu, vlevo i vpravo. Auto má funkční přední a zadní světla. Velmi kvalitní zpracování a jízdní vlastnosti.

Spin Master Paw Patrol Autíčko s Chasem na dálkové ovládání
699 Kč 539 Kč

Ovládej vozidlo oblíbeného hrdiny Chase z Tlapkové Patroly pomocí dálkového ovladače. Tohle autíčko zvládnou ovládat i nejmenší děti pohybem vpřed a nebo pohybem dozadu, kdy autíčko i zatáčí. Vyraz do akce společně s Chasem!

Mondo Motors Mercedes AMG GT3 4WD - 2,4 GHZ 30km/h-30%
2 000 Kč 1 399 Kč

Akce

Velké auto na dálkové ovládání v licenci světoznámé značky Mercedes-Benz. Model je dodáván v závodním provedení a v měřítku 1:10. Model dosahuje rychlosti až 30 km/h k čemuž je též přizpůsobena velmi lehká a nárazu odolná karoserie. Auto může driftovat díky náhonu na všechna 4 kola. Dálkové ovládání funguje na frekvenci 2,4 GHz.

Buddy Toys BRC 18.610 1/18 Rock Climber-20%
799 Kč 639 Kč

Wiky Nakladač RC 35 cm
829 Kč

Novinka

Naložit a přemístit šterk, písek nebo jiný materiál to teď nebude žádný problém! S tímto nakladačem můžeš jezdit a nabírat lžící vše, co bude třeba! Po stisknutí funkce demo ti předvede, co všechno umí!

Buddy Toys BRC 16.513 RC Siput-20%
599 Kč 479 Kč

Akce

RC Siput je autíčko na dálkové ovládání v měřítku 1:16. Toto auto zvládá mírný terén a má náhon na zadní kola. Jeho rychlost je až 12 km/h. Pistolový ovladač dosahuje až 50 metrů. Vhodné pro děti od 6 let.

Wiky Bagr RC 32 cm
699 Kč 399 Kč

Novinka

Propracovaná kopie bagru na dálkové ovládání potěší každého kluka. Splňte mu jeho sen o řízení bagru. Bytelný pásový bagr na ovládání se lžící a s překvapivým množstvím funkcí.

Dickie RC Požárník Sam Hasičské auto Jupiter-29%
1 199 Kč 849 Kč

Akce

Každý malý hasič musí mít doma pořádné hasicí auto. Hasičské auto Jupiter z oblíbeného seriálu Požárník Sam. Auto na dálkové ovládání v měřítku 1:24 vydává světelné efekty. Ovládání zajišťuje dvoukanálová vysílačka s frekvencí 27MHz.

EP Line Jeep RC s volantem
1 000 Kč 799 Kč

Jedinečné autíčko na dálkové ovládání v designu značky Jeep. Jeho ovládání je velmi snadné a zvládnou ho tak i ti nejmenší závodníci. Pro navození skutečné atmosféry, autíčko svítí a vydává realistické zvuky.

Buddy Toys BRC 20.420 RC Bulan-20%

Akce

RC Bulan je autíčko na dálkové ovládání v měřítku 1:20. Jeho rychlost je až 12 km/h. Toto autíčko zvládá mírný terén a má náhon na zadní kola. Oboustranný pistolový ovladač dosahuje až 50 metrů. Vhodné pro děti od 6 let.

Silverlit R/C Jeřáb, Nákladní auto, Buldozer, Sklápěčka
3 499 Kč 3 149 Kč
+ doprava zdarma

Novinka

Ideální RC souprava pro malého stavitele. V sadě je jeřáb, nákladní auto, tahač a buldozer na dálkové ovládání se světelnými a zvukovými efekty při jízdě. Společná vysílačka pro všechny tři stavební stroje. Jednoduché ovládání je navrženo tak aby si děti užili co nejvíc zábavy.

Mondo Motors BMW I8 1:14 - stříbrná
1 390 Kč 1 159 Kč

Auto na dálkové ovládání v licenci světoznámé značky BMW. Model je dodáván ve stříbrném provedení a v měřítku 1:14 s vysoce kvalitním zpracováním. Model má též detailně zpracován interiér vozu. Tento model má navíc i **světelné efekty. Auto se dá ovládat do všech směrů jízdy. Výrobek je dodáván ve dvou frekvencích 27Hz a 40Hz.

Buddy Toys BRC 24.061 Mercedes-Benz SLS BUDDY TOYS-20%

Poslední kus za tuto cenu!

Model supersportovního auta Mercedes Benz SLS je věrný detailní RC kovový model tohoto skutečného auta v měřítku 1:24. Model je vybaven LED světly předními i zadními.

Mondo Motors Ferrari Laferrari Aperta 1:14-27%
1 590 Kč 1 149 Kč

Akce

Auto na dálkové ovládání v licenci světoznámé značky Ferrari. Model je dodáván pouze v červeném provedení a v měřítku 1:14 s vysoce kvalitním zpracováním. Model má též velmi kvalitně zpracován interiér vozu a má otevíratelné dveře. Auto se dá ovládat do všech směrů jízdy. Výrobek je dodáván ve dvou frekvencích 27Hz a 40Hz.

Spin Master Monster Jam El Toro Loco Model 1:15
1 399 Kč 1 249 Kč

Věrná napodobenina Monster Jam auta El Toro Loco z celosvětové show v měřítku 1:15 se dá řídit díky dálkovému ovládání. Rozjeďte tento Moster Jam teréňák na maximum a provádějte kaskadérské kousky jako opravdová auta ve známé show! Ukaž, co v tobě je!

Maisto RC auto Off-Road Emergency Policie
699 Kč

RC model terénního auta v designu policie je velké cca 20 cm. Auto s objemnými gumovými koly je vhodný především na venkovní ježdění. Off-Road Emergency dokáže zvládnout i přiměřené nerovnosti. Frekvence ovladače je 27 MHz.

Mondo Motors Mercedes AMG GT3 Transformable - šedá
2 100 Kč 1 849 Kč

Auto na dálkové ovládání s možností transformace do robota a zpět. A to pomocí tlačítka na dálkovém ovladači. RC model Mercedes AMG GT3 Transformer je vyhotoven v měřítku 1:14. Auto vydává zvukové a světelné efekty, Dálkové ovládání funguje na frekvenci 2,4 GHz.

Mondo Motors Mercedes AMG GT3 Transformable - modrá

Maisto RC model Extreme Beast - zelený
1 699 Kč 1 599 Kč

Terénní automobil s dálkovým ovládáním s pružinovým odpružením a hobby-grade TPE pneumatikami, které poskytují extra přilnavost a lepší výkon v terénu. Extreme Beast pracuje na frekvenci 2,4 GHz, což znamená, že využívá řadu funkcí, jako je snížené rušení signálu, rozsah ovládání 70 metrů a schopnost řídit současně až 16 dalších RC vozidel.

Buddy Toys BRC 20.422 RC Batu-20%
399 Kč 319 Kč

Akce

RC Batu je autíčko na dálkové ovládání v měřítku 1:20. Jeho rychlost je až 12 km/h. Toto autíčko zvládá mírný terén a má náhon na zadní kola. Oboustranný pistolový ovladač dosahuje až 50 metrů. Vhodné pro děti od 6 let.

Buddy Toys BRC 16.510 RC Bulan MAXI
499 Kč 479 Kč

Akce

Bulan MAXI je autíčko na dálkové ovládání v měřítku 1:16. Toto auto zvládá mírný terén a má náhon na zadní kola. Jeho rychlost je až 12 km/h. Pistolový ovladač dosahuje až 50 metrů. Vhodné pro děti od 6 let.

Mondo Motors BMW I8 1:14 - bílá
1 390 Kč 1 159 Kč

Auto na dálkové ovládání v licenci světoznámé značky BMW. Model je dodáván v bílém provedení a v měřítku 1:14 s vysoce kvalitním zpracováním. Model má též detailně zpracován interiér vozu. Tento model má navíc i **světelné efekty. Auto se dá ovládat do všech směrů jízdy. Výrobek je dodáván ve dvou frekvencích 27Hz a 40Hz.

Little Tikes Tire Twister Auto na dálkové ovládání
1 149 Kč 999 Kč

Tire Twister je ta největší a nejdivočejší pneumatika – je poháněna dálkově ovládaným autem uvnitř! Snadno ovladatelné dálkové ovládání dává dětem možnost řídit auto dopředu a dozadu. Auto se uvnitř pneumatiky může převracet, měnit směr pneumatiky a rotovat pneumatikou o 360 stupňů! Když auto vyjede z pneumatiky, je možné s ním jezdit samostatně. Tire Twister – to jsou dvě hračky v jednom!

MaDe Jeřáb na dálkové ovládání, 100cm
1 599 Kč 1 399 Kč

Děti si užijí spoustu zábavy s velmi kvalitně zpracovaným žlutým jeřábem na dálkové ovládání. Jeřáb má ovladatelné rameno i naviják. Je vysoký 100 cm. Součástí balení je rovněž náklad v podobě kmenů stromů.

SIKU Control - RC Tahač MAN
9 337 Kč 7 769 Kč
+ doprava zdarma

SIKU CONTROL32 Tahač je rádiem řízených model nové generace. RC truck se ovládá dálkovým ovládáním Modul s 2,4 GHz technologií. Elektronické prvky u tohoto modelu uchvátí jak děti tak dospělé.

Škoda 120 L - bílá

Hodnocení: 5
1 599 Kč 1 499 Kč

RC model auta Škoda 120L z edice Retro cars v měřítku 1:14 s elektrickým pohonem, precizně zpracovanou karosérií, odpruženou přední nápravou a funkčním LED osvětlením. Model jezdí všemi směry při jízdě vpřed svítí přední světla a při jízdě vzad zadní světla. Model zaujme nejen malé řidiče ale i jejich tatínky.

Wiky Rock Buggy - Red scarab-35%
999 Kč 649 Kč

Akce

Skvělé malé terénní auto na dálkové ovládání bude bavit kluky malé i ty větší. Jeep na dálkové ovládání pistolového tipu s nímž se auto snadno ovládá. Model je vyroben z odolného plastu a je vybaven dobrým odpružením, dvěma motory a náhonem na všechna kola.

Chicco Autíčko FIAT 500 na dálkové ovládání
1 199 Kč 1 160 Kč

Poslední kus za tuto cenu!

S novým dálkově ovládaným autem Fiat 500 s veselým výrazem se z vašeho dítěte stane skutečný závodník. Dálkový ovladač ve tvaru volantu a realistické zvuky, které autíčko vydává, umocňují zážitek z hračky.

Buddy Toys BRC 24.060 Mercedes-Benz SLS BUDDY TOYS-20%
499 Kč 399 Kč

Posledních pár kusů za tuto cenu!

MaDe Auto Mercedes Mix R/C
1 815 Kč 1 549 Kč

Posledních pár kusů za tuto cenu!

Velmi realistické stavební automíchačkou značky Mercedes-Benz10 funkcí a je ovládáno dálkovým ovladačem včetně sklopného zásobníku. Auto je zpracováno v měřítku 1:20. Má náhon na všechna 4 kola. Vhodné pro děti od 3 let.

Xstreet RC Mercedes Benz SLS AMG 1:12
1 399 Kč

Model auta na dálkové ovládání, luxusní Mercedes Benz SLS AMG v červeném provedení. Auto je vyrobeno z kvalitního plastu a měřítku 1:12. Auto jezdí dopředu, dozadu a do stran. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 27 MHz.