intPromo;Wide and low (top center);CZ Leo express


Dětská výživa či prací prostředky jsou na internetu čím dál oblíbenější

Praha, 25. září 2012

Jak se na internetu daří rychloobrátkovému zboží, jako jsou plenky, dětská výživa nebo prací prostředky? Čísla internetové nákupní galerie MALL.CZ ukazují, že i o tento typ zboží je mezi českými zákazníky zájem. Především prodeje dětské výživy rostou čím dál rychlejším tempem.

Před rokem zařadil MALL.CZ do své nabídky nové kategorie zboží, které dosud nebyly na internetu příliš obvyklé. Šlo o tzv. těžkou drogerii, tedy prací a mycí prostředky (viz tisková zpráva z července 2011), a rovněž o dětskou výživu, již obchod nabídnul na podzim 2011.

“Že je o rychloobrátkové zboží mezi zákazníky zájem, jsme věděli díky prodejům plenek či krmiv pro zvířata. Proto jsme před rokem do sortimentu zařadili další kategorie každodenní potřeby, u kterých je pro zákazníky výhodné nakoupit je ve větším balení a nechat si je dovézt domů,” vysvětluje Marek Liška, generální ředitel MALL.CZ.

S jednoznačně pozitivním ohlasem se setkala nabídka dětské výživy. “Dětské příkrmy, mléka nebo kaše nabízíme ve větších baleních, nejčastěji po 6 kusech. Za rok, co máme toto zboží v nabídce, jsme prodali stovky tisíc výživ. A poptávka stále roste s tím, jak rozšiřujeme nabídku značek a produktů, a to i přesto, že prodávat potraviny přes internet jinak není jednoduché,” uvádí Marek Liška.

Úspěšná je i kategorie tzv. těžké drogerie. Zde tvoří největší část obratu prací prostředky (prášky, gely i tablety) následované prostředky do myček, které se stejně jako dětská výživa prodávají ve výhodných větších baleních.

“Také v sortimentu drogerie prodeje stabilně rostou a v oddělení domácnosti jde o největší segment, díky kterému se k nám zákazníci vracejí. I tak jsem přesvědčený, že před sebou máme ještě poměrně dlouhou cestu, abychom zákazníky naučili pravidelně se vracet. Budeme proto nabídku drogistického zboží dále rozšiřovat,” vysvětluje Marek Liška.