Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 24581114

Fisher-Price Hrací dečka se žirafou 3 v 1 HJW08

Fisher-Price Hrací dečka se žirafou 3 v 1 roste spolu s vaším děťátkem od novorozence až po batole, a po celou dobu nabízí dětem smyslové zážitky. Novorozenci mohou ležet na měkké hrací podložce a nad nimi je na obloucích zavěšeno 6 hraček, které stimulují jejich smysly. Celý popis
1 566 Kč
1 566 Kč
Poslední 2 kusy
Jiní prodejci

5.12.2023
Hrací dečka má skvělou konstrukci, která drží a nikam nepadá. Oblíbila si ji starší dvouletá dcera ale i mladší syn. Jedna z tyčí je polohovatelná a tak se dá využít i při hře na bříšku. Více kontrastních barev (jako je černobílá) by nebylo na škodu. Nejvíce totiž zaujala mladšího syna právě černobílá tyč.
Možnost měnit polohu
Hrací, svítící lenochod
černobílá tyč
mohlo by být více hraček
černobílé provedení pro lepší viditelnost
2.12.2023
Fisher-price hrací dečka se žirafou 3v1 je vhodná již pro velmi malé děti, krásně tepelně izoluje a materiál neklouže, takže na ní lze hezky trénovat pasení koníčků. Na výběr je několik druhů závěsných hraček, které jsou určeny pro různé stáří, dečka tak bude s dítětem růst a neomrzí ho. Výhodou je lehkost výrobku, díky čemuž se snadno přemisťuje, jako jedinou nevýhodu pak vidím poměrně neskladné tyčky oblouků, které jsou docela dlouhé. Celkově jsem však s výrobkem velmi spokojena.
Velikost
Množství závěsných hraček
Hmotnost
Tepelná izolace
Pratelnost
Skladnost hrazdičky
2.12.2023
Dostatečně velká, krásně barevná, kontrastní hrací dečka s optimálním počtem různorodých hraček. Jako velké plus beru posuvný oblouk, který variabilitu dečky zdvojnásobuje a dítě si může v klidu sáhnout na hračky i při pasení koníků. Další velké plus je hráči lenochod, který i barevné svítí. Jeho melodie jsou příjemné, žádná divočina, malá si jej dokáže aktivovat sama šťouchnutím. Pevná, bytelná konstrukce. Podkládací polštářek je taky super, byť jsme jej zatím použili pouze na mačkání, ale jeho čas přijde. A to je na této dečce skvělé - bude, narozdíl od jiných, které máme doma po první dceři - sloužit díky variabilitě ještě hodně dlouho.
Interaktivní
Variabilní
Mnoho hraček
Posuvný oblouk pro hraní na bříšku
Hrací lenochod a jeho ovládání
Velikost dečky
Cena je vyšší
1.12.2023
Dečka je velmi kvalitně provedená z příjemných a kvalitních materiálů. Polohovatelný oblouk je pevný, přesto snadno ovládatelný a bezpečný. Celková barevnost je pro děti fajn, mého syna velmi zaujala. Ihned se vrhl na hrajícího lenochoda, u toho jako máma oceňuji nastavitelnou hlasitost a příjemné zvuky. Snad bych jen dodala trochu silnější, nebo teplejší podšívku dečky.
Hrací zvířátko
Dečka je velmi tenká
30.11.2023
Našemu synovi bude za pár dnů 7 měsíců a stará dečka už pro něj nebyla až tak zajímavá, i když jsme se snažili hračky měnit. Dostal tuto dečku od Fischer-price a byl to zcela jistě nejlepší dárek. Oceňuji barevnost deky a zvířátkový motiv, který je i na hračkách. Také interaktivita hraček je skvělá a rozvíjí zvědavost syna. A v neposlední řadě rádio s dětskými písničkami, které syn prostě miluje.
Rádio s dětskými písničkami
Krásná barevnost deky i hraček
Interaktivnost hraček
30.11.2023
Celkově děkuji hodnotil 10/10 má vše, co by měla mít. Nastavitelný oblouk pro hru na bříšku. Krásně barevné prvky a nechybí ani černobílá hrazda. I hračky obsahují černobíle prvky. Opravdu jsem velmi spokojena. Melodie kterou lenochod hraje není nijak hlasitá, je příjemná a veselá. Jen mě mrzí ze je zde jen jedno chrastitko. Další výhodou je, ze deka je pratelná a hračky se dají sundat. Opravdu mužů jen doporučit
Barvy
Černobílá hrazda
Skladnost
Jedno chrastitko
28.11.2023
Podložka vhodná jak na doma tak na cesty. Příjemný tropický dizajn krásně měkká a barevná. Příjemný materiál který se snadno dá při nehodě otřít. Snadná manipulace z hrazdičkou která se dá nastavit pro hru na bříšku aby hračky byli lépe dostupnější. Super je i podporující polštář pro pasení koníků.
Obsahuje spoustu hraček
Podložka na hladkým povrchu trochu klouže
28.11.2023
Barevná dečka, na které jsou zvířátka. Spoustu hraček od šustící po chrastící. Hračka která hraje melodie a svítí. Dečka je prostorná, dá se složit na více způsobů, hračky se daji umístit tam kam chcete vy a děti dečka a hračky moc baví. Za nás velká spokojenost! :)
Barevnost
Hodně hraček
Prostorná
Více způsobů sestavení
28.11.2023
Hraci decka je velmi snadno slozitelna, obsahuje různorodé hračky, když dítě už nebaví kousání listecku, může si hrát s tocicim se motylkem. Vybere si dle nálady. Velmi se mi líbí že jedna z hrazdicek je kontrastní, vhodná i pro úplné malé miminka, hraci lenochod má plno zvuku, a jeho obličej mění barvy. je vhodný i vzít ho sebou např do auta na vesty. Dítě to hezky uklidní.
Ruznorodost hracek
Barevnost
Lehkost produktu
Kontrastni
26.11.2023
Fisher-price hrací dečka se žirafou 3v1 je skvělá a krásně barevná, tak že zaujme určitě každé dítě. Je krásně barevná. Dečka i přidaný polštář se žirafou jde snadno vyprat. Dečka má více přidaných hraček které zaujmou vaše děti. K dečce je přidány i hráči lenochod který hraje krásné melodie a zvuky a svítí. Určitě všema deseti doporučuji
Materiál
Barvy
Přidané hračky
Žádné
26.11.2023
Velmi milé překvapení! Kvalitní materiál a skvělé zpracování hraček. Velká škála barevnosti dítěti umožní pozmat všechny barvy. Izolační materiál způsobuje, že nepropustí zimu od podlahy a dítě hřeje. Dečka je měkká a tudiž pro dítě pohodlná. Možnost rozmístění hraček zaručí pestrost pro dítě, protože si dítě nezvykne na stereotyp a já mu pokaždé udělám unikát. Žirafa je skvělý pomocník v polohování dítěte. Hrající lenochod je uklidňující pomocník. Za mě naprostá spokojenost!
Snadná obsluha
Měkkost a izolace dečky
Udržuje teplotu
Dostatek hraček
Možnost přemístění hraček do jiné výšky
Barevnost
Materiál
25.11.2023
Hrací dečka obsahuje základní barevnost bílo- černou kombinaci pro úplně první zrak. Příjemná a měkká hrací podložka s hračkami na hrázdičce které stimulují dětský smysl a zároveň motoristické dovednosti. Díky měkkosti dečky nebolí tolik pád. Pokud dítě již sedí, hrazdičku lze snadno vyndat a používat pouze deku, hračky nebo i k odpočinku polštářek. Polštářek lze použít i jako podporu nebo při učení pasení koníků.
Polštářek a hračky
Jednoduché složit
Pestrá barevnost
Krásné vzory zvířátek
Hodně klouže na jemném povrchu
Málo chrastitek
24.11.2023
Dečka je vyrobena z rychleschnoucího materiálu na kterém nejsou vidět skvrny a lze prát v pračce. Hračky jsou z barevných materiálů a vydávají různé zvuky, díky tomu dítě dokáží zaujmout. Hračky je možné zavěšovat na různá místa na obruči na připravená poutka. Hrací lenochod má dvě úrovně hlasitosti a dva programy melodií. Součástí balení je i zrcátko. Obruč lze pro hru na bříšku naklonit, díky tomu jsou hračky přístupnější a dítě se pod obruč jednodušeji pokládá.Celkově je dečka velmi kompaktní, lehká a lze ji brát s sebou na cesty.
barevnost
variabilita
pratelnost
dlouhodobé použití
nelze prát všechno
24.11.2023
Hrací dečka Fisher-price dceru okouzlila. Dokáže se na ní zabavit několik hodin v kuse (buď si hraje nebo spí). Velmi ji zaujal hrací lenochod, kterého si pouští sama v režimu krátké hry. Má relativně neinvazivní světla, takže na něj kouká a nevypadá oslepeně. Za mě vede funkce nastavitelného oblouku na bříšku. Jediná nevýhoda je, že se nastavuje celkem těžko. Barvy jsou krásné - viditelné, živé a přitom nepůsobí rušivě. Přídatné hračky mají ideální délku, jen je nutno sledovat jestli se do nich dítě nezamotá při hře na bříšku. Dečka mě i dceru nadchla a určitě ji mohu doporučit.
barvy
materiál
možnost nastavit hrací oblouk pro hru na břišku
omyvatelnost
závěsné hračky
rozměry
těžší nastavení oblouku pro hru na bříšku
23.11.2023
Hrací deka od fisher-price 3v1 nás mile překvapila, nejen hodně hračkami ale i hrací hrazdičkou. Příjemný materiál, deka má nastavitelný oblouk pro snadnější hru na bříšku a na hračky. Deka lze i vyprat což je super, je lehoučká a dobře skladná mohu jen doporučit
Rychle doručení
Dobře zabalené
Desing